AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #1 Skrevet 7. januar 2015 Noen her som har hatt det? Hvordan opplevde dere det? En i familien min hadde det for noen år siden. Hun ble helt fjern, hun hadde den med virus. Så trengte ikke medisinsk behandling. Men i ettertid har jeg tenkt på hvor hun fikk det fra? Husker hun hadde farget håret? Tror dere det kunne være noe hun ikke tålte i hårfargen?Anonymous poster hash: fa6c3...ddb
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #2 Skrevet 8. januar 2015 Nei. Hjernehinnebetennelse er smittsomt og er ikke noe du får fra hårfarge. Anonymous poster hash: e94cf...8ca 1
masekopp Skrevet 8. januar 2015 #3 Skrevet 8. januar 2015 Noen her som har hatt det? Hvordan opplevde dere det? En i familien min hadde det for noen år siden. Hun ble helt fjern, hun hadde den med virus. Så trengte ikke medisinsk behandling. Men i ettertid har jeg tenkt på hvor hun fikk det fra? Husker hun hadde farget håret? Tror dere det kunne være noe hun ikke tålte i hårfargen?Anonymous poster hash: fa6c3...ddb Jeg har ikke hatt det selv, men kjenner noen som har. De har hatt ekstremt vondt i hodet, stiv nakke og vært særs dårlige (veldig høy feber og det det medfører). Det vanligste er vel å bli smittet i militæret, på leirer, klasseturer, en annen som har det eller lignende. Det var nok ikke hårfargen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå