Nutriti Skrevet 7. januar 2015 #1 Skrevet 7. januar 2015 Har du vindu og gardiner på badet? I så fall, hvilke type gardiner har du? Vi har bad i 1. etasje, og et vindu på 100 cm bredde og 120 cm høyde. Vi er derfor nødt til å ha gardiner, men blir ikke helt enige om hvilke type gardiner som blir finest. Om vi skal ha persienner, plissegardiner, vanlige gardiner e.l. Men, de er nødt til å stenge for innsyn. Gode forslag?
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #2 Skrevet 7. januar 2015 Vi har en liftgardin. Anonymous poster hash: c305d...b26
Gjest Margit Spat Skrevet 7. januar 2015 #3 Skrevet 7. januar 2015 Jeg har en heldekkende kappe i "dusjforhengstoff", fordi dette stoffet tåler høy luftfuktighet godt. Men jeg har bare et smalt vindu høyt oppe på veggen. Et sted jeg bodde før var baderomsvinduet slik som hos deg, og der hadde jeg metallpersienne, og det fungerte også greit, men ulempen med persienner er at de er enormt støvsamlende og tungvinte å rengjøre, og på et bad blir det mye støvdannelse. Det går også an å kjøpe glassfilm og lime på glasset slik at det ser ut som om du har frostet glass. Da kan du kanskje klare deg med en lett og tynn gardin på innsiden, og stenger ikke alt dagslys ute.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #4 Skrevet 7. januar 2015 Vi har slik frostet glass film på vinduene, og en pyntekappe som er valgt ut fra fargene i håndklærne. Kappen har jeg festet med borrelås slik at vi slapp å lage hull.Anonymous poster hash: 0042a...302
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #5 Skrevet 7. januar 2015 Vi har film på vinduene. Jeg synes det er ekkelt med gardiner på et fuktig bad. Anonymous poster hash: 86840...e0d 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #6 Skrevet 7. januar 2015 Frostet film på det ene badet. Persienne på det andre. Anonymous poster hash: 148ab...d1e
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #7 Skrevet 7. januar 2015 Vi har også film. Veldig fornøyd med det!Anonymous poster hash: 79a69...f44
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #8 Skrevet 7. januar 2015 Gardinstang i stålfarge og eggeskall farget gardin, dobbe for å slippe innsyn. I et glatt tynt stoff. Eh, julegardinen henger der akkurat nå.....Anonymous poster hash: db838...d2b
Leini Skrevet 7. januar 2015 #9 Skrevet 7. januar 2015 Kun film på de. Ingen gardiner, men våre vindu er lave.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå