Gå til innhold

Menn som slår

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan er det mulig og savne en mann som har slått meg med knyttneven i ansiktet så jeg har hostet opp blod og fått hoven leppe? Hvordan er det mulig å savne en mann som ga meg dårlig samvittighet for alt jeg gjorde? En som gravde i fortiden min og kjeftet på meg for ting som skjedde før jeg møtte han. En som ikke lot meg være med venninner uten å være sur i flere dager etterpå. En som ikke ville la meg gå i normalt "korte" kjoler i bursdager eller til fint fordi han mente jeg så ut som en hore. En som sparket meg i låret så jeg fikk stort blåmerke og slo meg med en stol i leggen så jeg gråt å blødde og nesten ikke kunne gå. Jeg var trofast,snill og han betydde alt for meg. Likevel fant han småting å klikke for. Han sa han mistet kontrollen. Det har gått flere måneder siden jeg måtte rømme fra han nå. Han lette etter meg i lang tid og ville ikke gi slipp. Men Hvorfor gjorde han dette mot meg hvis han virkelig elsket meg så høyt?

-jente 20

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Psykopater som ikke har en skikkelig kostnad-nyttevurdering av sin egen oppførsel, kan nok like å påføre deg skade. Og agere etter det. Du får stille spørsmålet om igjen: Hvor høyt var du egentlig elsket?

Anonymous poster hash: 6bc76...98b

AnonymBruker
Skrevet

Til og med jeg får lyst til å slå deg, Unguvitendejente.

Anonymous poster hash: 93ee3...368
  • Liker 3
Skrevet

Menn som slår er ikke menn, de er impotente amøber som virkelig ikke er verdt bryet å savne.

• Liker 4
Skrevet

Prøv å svar på spørsmålene dine selv etter beste evne, så kan vi heller si om du har rett eller galt.

Skrevet

Til og med jeg får lyst til å slå deg, Unguvitendejente.

Anonymous poster hash: 93ee3...368

Skjønner ikke at du kan si noe så stygt. Det jeg har opplevd har vært helt grusomt. Jeg ser meg over skulderen hver dag. Og nå åpner jeg meg her for å høre hva folk mener

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke at du kan si noe så stygt. Det jeg har opplevd har vært helt grusomt. Jeg ser meg over skulderen hver dag. Og nå åpner jeg meg her for å høre hva folk mener

Men hvorfor har du startet tre identiske tråder?

Anonymous poster hash: 390ca...e38

• Liker 1
Skrevet

Men hvorfor har du startet tre identiske tråder?

Anonymous poster hash: 390ca...e38

Beklager, vet ikke hvordan jeg sletter de andre. Er ny her og trodde ikke den ble postet. Derfor prøde jeg flere ganger. Hvis du irriterer deg så mye over det har du ikke mye å gjøre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...