Gå til innhold

Hun sa jeg var utro!?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg holder på med to damer for tiden. De er hos meg av og til og jeg hos dem. Som oftest en liten stund hos hverandre for å ha sex, kanskje litt mat og prat, så går vi vert til vårt. Jeg er ikke sammen med de, er kun sex vi har. De visste ikke om hverandre for jeg bryr meg ikke om å si alle jeg holder på med eller har holdt på med.

Hun ene har vert litt påtrengende i det siste og ringer meg ofte. Jeg har sagt at dette er ikke noe seriøst. Kun sex og kos. Ja hun var da enig med det, sa hun vertfall. Hun har vert hos meg 3 ganger og har kost oss med mat, drikke og prat i tillegg til sex.

En dag for litt siden så hadde jeg hun andre på besøk for sex. Vi koste oss litt i senga. Plutselig kommer hun her som er litt påtrengende inn og tar oss på fersken. Vet ikke om hun ringte på eller banket på en gang. Vi hørte vertfall ingenting. Hun kom vertfall rett inn og ser oss. Hun ble kjempesur og gikk sin vei. Hun andre bare lo og sa det gjør ikke noe om jeg ligger med andre, for vi er jo ikke sammen eller dater. Dette er kun for sex. Hun "påtrengende" ringte meg senere på kvelden (når jeg satt på kg ;)) og spurte hva faen jeg drev med og sa at jeg var en utro jævel!! Hun trodde hun kunne stole på meg, og nå vil hun ikke møte meg mer. Jeg sa jeg var ikke utro for vi var ikke sammen en gang, vi møttes jo bare for sex. Jeg har opplevd utroskap så jeg vet godt hva det er. Hun ba meg dra en viss plass og la på. Har ikke hørt noe mer fra henne.

Greit nok, men hvorfor ble hun så sur? Hvorfor i pokker sa hun at jeg var utro?? Jeg var ikke sammen med kvinnemenneske en gang, og vi hadde bare møtt hverandre 3 ganger! Å da beskylder hun meg for å være utro når jeg er singel?? Hva faen?

Dette var ikke utroskap sant? Tenker på det hele tiden for jeg hater jo utroskap!

Endret av Tissefant
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Les første setning så har du svaret haha

Anonymous poster hash: b8615...724
  • Liker 5
Skrevet

Les første setning så har du svaret haha

Anonymous poster hash: b8615...724

Jeg er ikke i et forhold med noen av dem så kan ikke kalle det utroskap?

Skrevet

I første setning sier du at du holder på med to jenter samtidig. Når jeg sier at jeg holder på med noen mener jeg at vi treffes jevnlig for å se om vi kan fungere sammen i et forhold, men forstår jo videre i innlegget ditt at du legger noe annet i det uttrykket. Det er ingenting i veien med det så lenge du har vært veldig klar på at det KUN er sex du er ute etter og ingenting mer. Du sier selv at du har sagt klart i fra om dette, så jeg tør å påstå at denne ene jenta har overreagert litt. I mine øyne er det ikke utroskap med mindre du er i et kjærlighetsforhold med noen, noe du selv sier du ikke er med noen av jentene. Når det er sagt skjønner jeg at hun reagerer også - i en slik situasjon er det lett å føle seg brukt, spesielt hvis hun hadde inntrykk av at hun var den eneste du hadde et slikt forhold til. Men å reagere med å kalle deg utro vil jeg si er å ta den litt langt. Gi henne tid til å tenke. Kanskje kommer hun tilbake, kanskje ikke.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du har to stykker du kan ha deg med, tenk på oss normale som lever i forhold å kan ha sex når det kun er tid å anledning for det, du er ikke utro, du har et luxus problem. Bli voksen. ..

Anonymous poster hash: b1864...45f

Skrevet

I første setning sier du at du holder på med to jenter samtidig. Når jeg sier at jeg holder på med noen mener jeg at vi treffes jevnlig for å se om vi kan fungere sammen i et forhold, men forstår jo videre i innlegget ditt at du legger noe annet i det uttrykket. Det er ingenting i veien med det så lenge du har vært veldig klar på at det KUN er sex du er ute etter og ingenting mer. Du sier selv at du har sagt klart i fra om dette, så jeg tør å påstå at denne ene jenta har overreagert litt. I mine øyne er det ikke utroskap med mindre du er i et kjærlighetsforhold med noen, noe du selv sier du ikke er med noen av jentene. Når det er sagt skjønner jeg at hun reagerer også - i en slik situasjon er det lett å føle seg brukt, spesielt hvis hun hadde inntrykk av at hun var den eneste du hadde et slikt forhold til. Men å reagere med å kalle deg utro vil jeg si er å ta den litt langt. Gi henne tid til å tenke. Kanskje kommer hun tilbake, kanskje ikke.

Ja jeg sa i fra til begge at det var ikke noe forhold jeg var ute etter. De forsto det når jeg sa det.

Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

Hun har vel falt for deg, men sier det er OK med bare sex fordi hun heller vil ha litt deg, enn å ikke ha noe deg i det hele tatt.

• Liker 4
Skrevet (endret)

Jajajaja, han ordla seg kanskje litt dårlig, men folk trenger ikke å henge deg så jævlig opp i det da? Han sier jo senere at han har sagt til disse damene at det kun handler om sex. Ergo han er singel og har to jenter han møter for å dekke sine lyster. Hvis hun dama ville ha han helt for seg selv måtte hun jo spurt om de skulle være eksklusive. Gjør man ikke det har man ingen garanti for at han ikke har seg med andre. Sånn er verden. TS, du var ikke utro...

Endret av lakrispia
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

han har sagt til begge at det kun er sex, og de har jo godtatt det. er nok heller at hun "påtrengende" har fått følelser for deg, å dermed føltes det vondt for henne å se dere sammen. men hun skulle uansett aldri vært der.

Anonymous poster hash: 61455...094
Skrevet

Takk for svar! Hun kunne sagt i fra hvis hun hadde følelser for meg, hun trengte vertfall ikke gå rett inn hos andre folk når ingen åpnet. Vi har jo bare møtt hverandre noen få ganger.

AnonymBruker
Skrevet

Hun har vel falt for deg da, og trodde at hun kunne vinne følelsene dine etterhvert.

Men! Just saying, når jeg driver å ligger med en fyr jevnlig så foretrekker jeg at han ikke ligger med andre og at dersom han skulle pule på andre så sier han det til meg. Dette for å kunne være sikker mtp å droppe kondom når man ligger sammen flere ganger.. Ville blitt j*** forbanna om jeg var en av damene dine, men kun mtp risikoen for smitte som du utsetter dem for.

Anonymous poster hash: c3ac9...99b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun hadde følelser for deg. Enkelt og greit. Nummer to: er det bare meg eller hadde hun ingen rett til å gå inn i leiligheten din?

Anonymous poster hash: 65ed4...5de
AnonymBruker
Skrevet

"Utro" er muligens ikke korrekt uttrykk i dette tilfellet, men når det er sagt tror jeg de aller fleste (inkl meg selv, mann) synes det er mest realt å si fra til de det angår hvis man driver på med flere, slik at de har muligheten til å ta sine forholdsregler - både emosjonelt (kanskje de har en crush på deg tross alt?) og fysisk (mtp smitterisiko osv).

Det er lett å fokusere på at "jeg gjør ikke noe galt", men hva med å flytte fokus til hva man kan gjøre mer riktig?

Må innrømme at dette er et råd jeg burde følge oftere selv også..

Anonymous poster hash: 9c8c2...d83
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...