AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #1 Skrevet 7. januar 2015 Charlie Hebdos redaktør sto på alkaidas dødsliste, og magasinet var et opplagt terrormål. Likevel hadde politiet niks og nada å stille opp med. De var maktesløse, og terroristene fikk gjennomføre aksjonen sin og stikke av i ro og fred. Dette er tafatt. Vi vet også at mange steder i Europa så tør ikke politiet å gå inn i bestemte områder fordi det er farlig. Ikke vanskelig å forstå hvilken vei dette bærer Anonymous poster hash: 9e8bb...d22
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #2 Skrevet 7. januar 2015 Charlie Hebdos redaktør sto på alkaidas dødsliste, og magasinet var et opplagt terrormål. Likevel hadde politiet niks og nada å stille opp med. De var maktesløse, og terroristene fikk gjennomføre aksjonen sin og stikke av i ro og fred. Dette er tafatt. Vi vet også at mange steder i Europa så tør ikke politiet å gå inn i bestemte områder fordi det er farlig. Ikke vanskelig å forstå hvilken vei dette bærer Anonymous poster hash: 9e8bb...d22 Jadda. Du hadde sikkert gjort en mye bedre jobb selv. Hvordan kunne de forutse hvor og når - og AT - en slik aksjon kunne finne sted? Frankrike har en av de høyeste terrorberedskapene i hele europa.Anonymous poster hash: 48f47...75e
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #3 Skrevet 7. januar 2015 Jadda. Du hadde sikkert gjort en mye bedre jobb selv. Hvordan kunne de forutse hvor og når - og AT - en slik aksjon kunne finne sted? Frankrike har en av de høyeste terrorberedskapene i hele europa.Anonymous poster hash: 48f47...75e Det var et opplagt terrormål. Å ikke være klare til utrykning med pansrede kjøretøyer er dårlig. Men politiet i Frankrike er vel som politiet i Norge. Mest opptatt av å beskytte politikereliten. Anonymous poster hash: 88444...25f
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #4 Skrevet 7. januar 2015 Det var et opplagt terrormål. Å ikke være klare til utrykning med pansrede kjøretøyer er dårlig. Men politiet i Frankrike er vel som politiet i Norge. Mest opptatt av å beskytte politikereliten. Anonymous poster hash: 88444...25f Du aner ikke hva du snakker om. Du er vel den samme som poster uintelligente hattråder om politiet med jevne mellomrom. Gå og spjylt en spjylt i stedet.Anonymous poster hash: 48f47...75e 1
Gjest Meeh Skrevet 7. januar 2015 #5 Skrevet 7. januar 2015 Du aner ikke hva du snakker om. Du er vel den samme som poster uintelligente hattråder om politiet med jevne mellomrom. Gå og spjylt en spjylt i stedet.Anonymous poster hash: 48f47...75e Det å sette en politimann eller to på et sted som er innenfor topp 25 når det gjelder franske terrormål skulle vært rett og rimelig. Frankrike bruker sannsynligvis mer i bistand på en uke enn det ville kostet å sikre de mest sannsynlige terrormålene i ett år.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #6 Skrevet 7. januar 2015 Det å sette en politimann eller to på et sted som er innenfor topp 25 når det gjelder franske terrormål skulle vært rett og rimelig. Frankrike bruker sannsynligvis mer i bistand på en uke enn det ville kostet å sikre de mest sannsynlige terrormålene i ett år. Har du jobbet med risikoanalyse noen gang?Anonymous poster hash: 48f47...75e
Gjest Meeh Skrevet 7. januar 2015 #7 Skrevet 7. januar 2015 Har du jobbet med risikoanalyse noen gang?Anonymous poster hash: 48f47...75e Hva har det med saken å gjøre?
Xtend Skrevet 7. januar 2015 #8 Skrevet 7. januar 2015 Tre politimenn ble drept. Alle var tilstedeværende og hadde som hensikt å beskytte forlaget og redaktøren. De var mest sannsynlig de første som ble drept.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #9 Skrevet 7. januar 2015 Hva har det med saken å gjøre? At det ville gitt deg et bedre vurderingsgrunnlag for å mene det du mener (du ville nok vært uenig med deg selv).Anonymous poster hash: 48f47...75e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå