Gå til innhold

Tafatt av politiet!


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Charlie Hebdos redaktør sto på alkaidas dødsliste, og magasinet var et opplagt terrormål. Likevel hadde politiet niks og nada å stille opp med. De var maktesløse, og terroristene fikk gjennomføre aksjonen sin og stikke av i ro og fred. Dette er tafatt. Vi vet også at mange steder i Europa så tør ikke politiet å gå inn i bestemte områder fordi det er farlig. Ikke vanskelig å forstå hvilken vei dette bærer :(



Anonymous poster hash: 9e8bb...d22
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Charlie Hebdos redaktør sto på alkaidas dødsliste, og magasinet var et opplagt terrormål. Likevel hadde politiet niks og nada å stille opp med. De var maktesløse, og terroristene fikk gjennomføre aksjonen sin og stikke av i ro og fred. Dette er tafatt. Vi vet også at mange steder i Europa så tør ikke politiet å gå inn i bestemte områder fordi det er farlig. Ikke vanskelig å forstå hvilken vei dette bærer :(Anonymous poster hash: 9e8bb...d22

Jadda.

Du hadde sikkert gjort en mye bedre jobb selv.

Hvordan kunne de forutse hvor og når - og AT - en slik aksjon kunne finne sted?

Frankrike har en av de høyeste terrorberedskapene i hele europa.

Anonymous poster hash: 48f47...75e

AnonymBruker
Skrevet

Jadda.

Du hadde sikkert gjort en mye bedre jobb selv.

Hvordan kunne de forutse hvor og når - og AT - en slik aksjon kunne finne sted?

Frankrike har en av de høyeste terrorberedskapene i hele europa.

Anonymous poster hash: 48f47...75e

Det var et opplagt terrormål. Å ikke være klare til utrykning med pansrede kjøretøyer er dårlig. Men politiet i Frankrike er vel som politiet i Norge. Mest opptatt av å beskytte politikereliten.

Anonymous poster hash: 88444...25f

AnonymBruker
Skrevet

Det var et opplagt terrormål. Å ikke være klare til utrykning med pansrede kjøretøyer er dårlig. Men politiet i Frankrike er vel som politiet i Norge. Mest opptatt av å beskytte politikereliten. Anonymous poster hash: 88444...25f

Du aner ikke hva du snakker om.

Du er vel den samme som poster uintelligente hattråder om politiet med jevne mellomrom.

Gå og spjylt en spjylt i stedet.

Anonymous poster hash: 48f47...75e

  • Liker 1
Skrevet

Du aner ikke hva du snakker om.

Du er vel den samme som poster uintelligente hattråder om politiet med jevne mellomrom.

Gå og spjylt en spjylt i stedet.

Anonymous poster hash: 48f47...75e

Det å sette en politimann eller to på et sted som er innenfor topp 25 når det gjelder franske terrormål skulle vært rett og rimelig. Frankrike bruker sannsynligvis mer i bistand på en uke enn det ville kostet å sikre de mest sannsynlige terrormålene i ett år.

AnonymBruker
Skrevet

Det å sette en politimann eller to på et sted som er innenfor topp 25 når det gjelder franske terrormål skulle vært rett og rimelig. Frankrike bruker sannsynligvis mer i bistand på en uke enn det ville kostet å sikre de mest sannsynlige terrormålene i ett år.

Har du jobbet med risikoanalyse noen gang?

Anonymous poster hash: 48f47...75e

Skrevet

Har du jobbet med risikoanalyse noen gang?

Anonymous poster hash: 48f47...75e

Hva har det med saken å gjøre?

Skrevet

Tre politimenn ble drept. Alle var tilstedeværende og hadde som hensikt å beskytte forlaget og redaktøren. De var mest sannsynlig de første som ble drept.

AnonymBruker
Skrevet

Hva har det med saken å gjøre?

At det ville gitt deg et bedre vurderingsgrunnlag for å mene det du mener (du ville nok vært uenig med deg selv).

Anonymous poster hash: 48f47...75e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...