Gå til innhold

Amblyopi

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Prøver her også ..

Er det noen som har erfaring med dette ? Min datter har dette ... Jeg hadde aldri hørt om det før nå.

Noen som har noen tips til hvordan lappen på øyet kan forbli på, når det er best å bruke lappen på døgnet osv.

Sitter stor pris på tips 😊

Anonymous poster hash: 6c2d4...3a3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Prøver her også ..

Er det noen som har erfaring med dette ? Min datter har dette ... Jeg hadde aldri hørt om det før nå.

Noen som har noen tips til hvordan lappen på øyet kan forbli på, når det er best å bruke lappen på døgnet osv.

Sitter stor pris på tips Anonymous poster hash: 6c2d4...3a3

Hvorfor stoler du mer på tilfeldige folk på nettet enn de som behandler datteren din?

Det er ikke her du skal spørre.

Anonymous poster hash: 34094...f48

Skrevet

Er forskjell på å høre på tips/ råd enn å stole på folk ... Og siden du ikke har noen råd å komme med så forstår jeg ikke hvorfor du svarer på innlegget.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er forskjell på å høre på tips/ råd enn å stole på folk ... Og siden du ikke har noen råd å komme med så forstår jeg ikke hvorfor du svarer på innlegget.

Fordi jeg mener det er uforsvarlig å søke råd hos noen du ikke kjenner kompetansen til, og som ikke kjenner situasjonen.

Det er ingen grunn til å være sint.

Anonymous poster hash: 34094...f48

AnonymBruker
Skrevet

Jeg måtte bruke lapp på grunn av skjeling da jeg var liten, og husker både barnehagen og foreldrene mine bestakk meg med klistremerker. Hvis jeg brukte lapp en hel dag i barnehagen fikk jeg et klistremerke. Og det var så stas at det funket :)

Jeg husker ikke om dette bare var i starten, eller om de holdt på sånn gjennom hele perioden. Det er for lenge siden.

Lapp er vel best å bruke i de mest våkne timene av døgnet ville jeg tro?

Lykke til!

Anonymous poster hash: b0777...3a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...