Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva gjør man hos nevrolog?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tar nevrologiske tester. Som reaksjon i pupiller, reflekser i armer og bein osv osv osv

Anonymous poster hash: a4332...2cf
AnonymBruker
Skrevet

Tar nevrologiske tester. Som reaksjon i pupiller, reflekser i armer og bein osv osv osv Anonymous poster hash: a4332...2cf

Gjør nok langt mer enn det.

Både snakker og evt ser på røntgenbilder blir henvist videre m.m.

Avhengig av hvorfor man blir henvist til nevrolog.

Anonymous poster hash: 02b7b...a77

Gjest Supersnella
Skrevet

Kommer nok ann på hvorfor du er henvist ja. Jeg er hos nevrolog 3. hver mnd pga hodepine. Første gangen sjekket nevrologen typiske reflekser som knær,albuer, balanse osv. Tok toppen et par minutter. Etter det har hun bare stilt spørsmål og gitt meg forskjellige medisiner som jeg tester ut. Egentlig akkurat det samme som fastlegen allerede har sjekket ut.

Skrevet

Antar at det blir noenlunde slik Norsk Helseinformatikk beskriver det her.

:)

AnonymBruker
Skrevet

Gjør nok langt mer enn det.

Både snakker og evt ser på røntgenbilder blir henvist videre m.m.

Avhengig av hvorfor man blir henvist til nevrolog.

Anonymous poster hash: 02b7b...a77

Derfor jeg skrev OSV OSV OSV OSV. En nevrolog kan gjøre mange, mange, mange undersøkelser

Anonymous poster hash: a4332...2cf

Skrevet

Nevrologer gjør jo vanligvis tester for å avkrefte eller bekrefte en hypotese om hva pasienten lider av. De gjør en samlet vurdering av symptomer og resultater for å gi en diagnose og deretter evt. medisiner eller behandling.

AnonymBruker
Skrevet

På meg bare snakket han i 5 min og kjente på noen muskler i nakken. Varierer nok veldig.

Anonymous poster hash: 2d227...31f
Skrevet

Jeg skal ditt fordi jeg sliter med utmattelse, svimmelhet, kvalme og det værker i hele kroppen. Skal gå inn og se på den linken. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...