Gå til innhold

PEGIDA varsler demonstrasjon mot islam i Norge

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Uff, ender det der stygt blir jeg helt utafor.

Anonymous poster hash: ce287...57a

Ender stygt, hva mener du? Demonstrasjonene har gått fredelig for seg i Tyskland. Siden de er kritiske til islam trekker de naturligvis til seg nazister, men disse er i mindretall.

Anonymous poster hash: 0959d...219

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ender stygt, hva mener du? Demonstrasjonene har gått fredelig for seg i Tyskland. Siden de er kritiske til islam trekker de naturligvis til seg nazister, men disse er i mindretall.

Tenker på om de blir angrepet av blitzere, islamister osv.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg tør ikke på grunn av stigmaet det ville medføre. Jeg ville nok ha mistet 90 % av vennene mine om jeg hadde stilt opp. Jeg kan signere anonyme underskriftskamplanjer eller gi pengestøtte anonymt i stedet...

Anonymous poster hash: b1988...0ae

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg tør ikke på grunn av stigmaet det ville medføre. Jeg ville nok ha mistet 90 % av vennene mine om jeg hadde stilt opp. Jeg kan signere anonyme underskriftskamplanjer eller gi pengestøtte anonymt i stedet...

Kanskje like greit å bli kvitt slike "venner"?

• Liker 13
Gjest brutal_mann
Skrevet

Noe sier meg at det for få timer siden plutselig ble en økning i antall deltakere...

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Hva er vitsen med å kjempe mot undertrykkelse, hvis man ikke har noen å kjempe for?

Skrevet

Nei. Eventuelt tatt på meg en finnlandshette. Frister ikke med tanke på hva blitzerne har hjerne til å finne på. Eventuelt hva forbanna muslimsk ungdom.

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Venner som ser ned på deg fordi du misliker islam er ikke mye å spare på.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Nå ble Pegida og Le Pen mye mer populære!

Jeg er redd for at blitzere, islamister og andre rasister av den slags kommer til å prøve å ødelegge for demonstrantene. Eller kan jeg tenke meg å være med hvis tidspunkt og sted passer.

Anonymous poster hash: da196...e5a
  • Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Hahahaha, så dere er redd for blitzere og islamister. Hva med å være redd for helt vanlige mennesker som synes at Pegida er noe brunt grums?

Anonymous poster hash: 99732...6de
  • Liker 9
Skrevet

Hahahaha, så dere er redd for blitzere og islamister. Hva med å være redd for helt vanlige mennesker som synes at Pegida er noe brunt grums?

Kunne du gitt oss et par eksempler på dette brune grumset, helst noe som ikke kommer fra Tjen Folket - sorry - fra SOS Rasisme??

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva venstrevridde mener og Pegida bryr jeg meg pent lite om. Vanlige mennesker går ikke til fysisk angrep slik blitzere og islamister gjør.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hva venstrevridde mener og Pegida bryr jeg meg pent lite om. Vanlige mennesker går ikke til fysisk angrep slik blitzere og islamister gjør.

Nei, men de har ikke noe imot å la Pegadianerne forstå at de er noen lavpannede, paranoide kulturamøber som driter seg loddrett ut.

• Liker 3
Skrevet

Nei, men de har ikke noe imot å la Pegadianerne forstå at de er noen lavpannede, paranoide kulturamøber som driter seg loddrett ut.

Kunne vi fått litt eksempler (annet en sos-rasisme propaganda og paroler) på at "de er noen lavpannede, paranoide kulturamøber??

Sleng gjerne med litt dokumentasjon (eller - i det minste - litegranne argumentasjon) på at de "driter seg loddrett ut".

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Oi oi venstrevridd propaganda alert! Må vaske øynene mine med en gang.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke pegida en tysk bevegelse? Drar de helt til Norge?

Anonymous poster hash: d2f5c...8a5
AnonymBruker
Skrevet

Smart du!

Anonymous poster hash: e4f93...8bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...