Gå til innhold

Økt utflod

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, tar dette som anonym jeg.

Har de siste mnd ( to kanskje) vært plaget med økt utflod.. den lukter ikke anderledes og ser ikke anderledes ut enn vanlig. Men jeg føler likevel det gjør at det lukter av meg. Ikke fisk eller lignende, men kvinnekjønn liksom. Lukter som at jeg ikke har skiftet undertøy.

Jeg har hatt sex med en ny person siden september relativt regelmessig og uten kondom, jeg går på ppiller ( stoler på han jeg har sex med )

Jeg opplever av og til at jeg kan klø og være sår etter samleie( kan nesten føles litt hovent dagen etter) , men dette er særlig dersom vi har vært litt ivrige og jeg har vært litt for tørr i starten eller dersom vi har holdt på litt for lenge og jeg blir sår.

Lurer på om noen har lignende erfaringer med utflod spesielt ? Kan dette redusere seg av seg selv ? Kan det ha sammenheng med ny partner? Og hva i huleste gjør jeg for å minske lukten? Jeg har hatt sopp tidligere men dette minner ikke om det i det heletatt.

Noen teorier?

Anonymous poster hash: 84e83...04d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ts her:

Kom på at jeg for tre pillebrett siden fikk skikkelige mellomblødninger i form av mensen i to uker midt i et brett jeg var på. ( er i starten på brett tre og har kun hatt mensen en gang siden mellomblødningene) Dette skjedde fordi jeg forsøkte å hoppe over mensen for tredje gang på rad. Kan dette ha noe å si på utfloden? At kroppen min renser for mye eller noe?

Anonymous poster hash: 84e83...04d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...