AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #1 Skrevet 7. januar 2015 Noen som har opplevd dette? Har hatt øreverk nå siden lørdagskveld. Var hos legen på mandag og fikk vite at jeg har mest sannsynlig noe som heter otitis. Legen var så fascinert over hvordan trommehinna mi så ut, så han måtte få kollegaen sin til å ta en titt og. "Ikke rart du har vondt!" Var svarer jeg fikk. Uansett.. Fikk med noen piller og en tube med noe flytende som jeg skal dryppe i øret flere ganger daglig. Hittil har jeg ikke merket noen bedring. Er helt døv på øret, "proppen" er der fortsatt og smertene gir seg ikke.. Legen sa at jeg kunne gå sånn hvertfall til neste uke før det gav seg.. Men utålmodig som jeg er, lurer jeg på om noen andre har erfaring med dette?Anonymous poster hash: 45a9c...ba4
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #2 Skrevet 7. januar 2015 Når det ikke har blitt bedre og vi nå skriver onsdag, så ring til legen i morgen tidlig og få en øhj time. Be om henvisning til øre nese hals lege. Evt. At det blir tatt prøve og sendt inn av hva og hvilke mikroorganismer som lager betennelse og tull i ørene dine. Du må være nøye med medisinen du har fått og få i deg det du skal av den, verken for mye eller for lite. Dette er noe "dritt" å gå rundt med. Hold fingrene og q tipsen unna. ØNH leger kan "sy" inn en salvebandasje. Sy er bare en betegnelse på fremgangsmåten, de legger bandasje inn slik at der ikke kommer luft inn og får drept elendigheten med å kvele den. Ekkelt, men funker bra. Har prøvd flere ganger.Anonymous poster hash: 75f76...689
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå