Gå til innhold

Vil ikke ha sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei alle dere kvinner der ute. jeg er en gutt som driver av med ei jente og hun har sovet hos meg opptil flere ganger naken. Jeg føler det er for tidlig å ha sex men hun er veldig keen. Alle vennene mine mobber meg også fordi jeg ikke føler meg klar.

Er det bare meg som er rar eller er det vanlig at gutter også ikke vil ha sex med en gang?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde gutter bare tenkte på en ting..? Du er rar. :P

Anonymous poster hash: 59e9e...63b
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge har dere holdt på?

Anonymous poster hash: 4e3f1...f0a

Skrevet

Du er ikke rar synes jeg! Vil du ikke så vil du ikke, og da skal du ikke la deg presse til det av hverken jenta du holder på med eller vennene dine!

• Liker 9
Skrevet (endret)

Greit du vil vente med å ha sex, men sier du til kompisene dine at du vil vente til du føler deg klar så legger du jo opp til å bli ertet.

Endret av Summers
Skrevet (endret)

Har drevet av i ca 2mnd

Endret av Eirik90
Skrevet

Hei alle dere kvinner der ute. jeg er en gutt som driver av med ei jente og hun har sovet hos meg opptil flere ganger naken. Jeg føler det er for tidlig å ha sex men hun er veldig keen. Alle vennene mine mobber meg også fordi jeg ikke føler meg klar.

Er det bare meg som er rar eller er det vanlig at gutter også ikke vil ha sex med en gang?

Du er overhodet ikke rar. Jeg verdsetter menn som venter med slik :)

• Liker 4
Skrevet

Ryddet for avsporing.

- Magnifique, mod.

Skrevet

Er du ikke klar så er du ikke klar, ingenting i veien med det :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva vil det si å "drive av"? Aldri hørt uttrykket før. Og hvorfor sover hun naken hos deg? Og det største spørsmålet, hvorfor vet vennene deres hva dere gjør eller ikke gjør?

Anonymous poster hash: a74e0...a09
  • Liker 3
Skrevet

Det er du som er RAR

Rar og litt unormal ja, men negativt er det da ikke. Gjør som du vil du TS, og ta det i den farta du føler er best.

• Liker 1
Skrevet

Har dere drevet på i to måneder, synes jeg det er på tide. For hennes del, i hvert fall! Hun må jo føle at det er noe galt med henne.

Hvorfor vil du ikke? Er du jomfru/uerfaren og derfor nervøs? Eller klarer du ikke å bli tent?

Hvor gammel er du forresten?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det tok meg og kjærsten nesten et år!!!!! Før vi hadde sex. Tror ikke du er så rar alikevel :)

Anonymous poster hash: 5f086...516

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke rar i det heletatt!! Er ikke noe lurt å forhaste seg. Vent til du er klar!😊

Anonymous poster hash: d8952...26c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke rar i det heletatt!! Er ikke noe lurt å forhaste seg. Vent til du er klar!😊

Anonymous poster hash: d8952...26c

• 2 uker senere...
Skrevet

vet ikke helt om jeg er klar for et forhold nå. Men liker godt nakne jenter i sengen min. Og er 24 år :)

Skrevet

Kom ut av skapet, gutt!

Anonymous poster hash: 2d5b1...a5a
Gjest Elseby13
Skrevet

vet ikke helt om jeg er klar for et forhold nå. Men liker godt nakne jenter i sengen min. Og er 24 år :)

Hadde du vært 16-17, hadde det vært normalt. Men du er 24. Er du sikker på at du ikke like gutter, da..?

• 3 måneder senere...
Skrevet

Tusen takk for mange gode svar. Nå er det helt slutt med denne jenta men har møtt ei annen jente som jeg klarer å ha sex med. Men tenker forsatt litt på hun jeg aldri fikk hatt sex med når jeg har sex med hun nye. Er det greit å fantasere litt om andre jenter mens jeg har sex med noen. Forresten så ligger bilde av x,en i peisen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...