Gå til innhold

Dame som bare suger i fylla


Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Dama mi utfører bare oralsex i fylla. Da har hun heller ingen betenkligheter med å svelge i seg hele satsen og kline med meg etterpå.

I edru tilstand viser hun ingen tegn til å ville suge meg og hvis jeg slikker henne så får jeg ikke kysse henne på munnen før jeg har vært på badet entur. Jeg har alltid trodd det var pga av at hun er sjenert, men nå har vi vårt sammen ett år. Jeg kommer aldri til å mase på henne, men jeg begynner lure hva som skjer. Så jeg bare lurte på om dere kvinner hadde noen ide? Jeg må oxo opplyse om at jeg er hennes første sexpartner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååå som jeg kjenner meg igjen. min mann var også min første (og til nå eneste) Det var mye jeg synes var ubehagelig i begynnelsen, men i fylla gir vi vel alle litt mer faen, Gi henne tid, det kommer etterhvert. Jeg er 30 år nå, men fremdeles gir jeg mer faen i senga når jeg drikker (min mann er derfor veldig keen på å skjenke meg i festlige lag).

Dette er imidlertid litt synd, fordi alkoholen demper nytelsen. Men nok en gang; gi henne tid, og som du selv sier, ikke mas på henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Takk Viking :=)

Det var akkurat det jeg ville høre. Du får ha ei nydelig helg, og fortell mannen din hvor heldig han er som har deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

man mister ganske mange hemninger når man er full ja...

så hun er nok ikke så veldig glad i å suge når hun er edru..

...ikke enda i allefall!

som sagt, gi henne litt tid.

hvis hun ber deg vaske deg rundt munn etter å ha gitt henne oralsex, prøv varsomt å si noe som "men du vasker ikke deg etter at du har sugd meg" men dette må du si på en veldig forsiktig måte!

da hører hun det og vil nok tenke på det..

også kan du jo prøve ¨å si noe som "kan ikke du suge meg like bra som du gjorde i går etter at vi kom hjem fra festen? du var så flink"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bare lurer på en ting: hvor gøy er det å stoppe opp fordi "vi må vaske oss i munnen"..?

Hvorfor skulle man gjøre det egentlig?

Er det fordi man ikke skal komme borti seg selv..?

(Beklager, avsporing, men jeg prøver bare å forstå poenget her. :roll: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange begynner med å kun gjøre det i fylla. Når hun blir tryggere gjør hun det edru og.

Jeg prøvde meg frem i fylla først :ler::ler::ler: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om dere har vært sammen i et år kan hun fortsatt synes at det er litt "flaut"/ekkelt. Har selv sperre for en del ting. Vet ikke om det hjelper med alkohol, men det er ikke umulig.

Vi er alle forskjellige og jeg synes ikke at du skal tvinge henne til noe eller mase. Det er bedre at dere gjør ting som begge liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan heller ikke si jeg skjønner så mye av dama di,hvertfall ikke den.............gå å vask munnen din først........delen.Det er jo faktisk du som har "drittjobben" akkurat der :D

Jeg synes du skal snakke med henne om det,for det virker ikke som om du har snakka med kilden selv,og det er jo faktisk hun som sitter på svaret :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjest, når dama di er så vanskelig så kanskje du kan ha en pause? Be henne komme tilbake når hun har blitt mer samarbeidsvillig og litt mer voksen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hoho! Som jeg kjenner meg igjen selv, eller iallfall litt da.

Jeg sugde gutten jeg var sammen med før også, men hadde overhodet ikke noe nytelse av det.

Men så en kveld, hadde jeg vært på byen, han henta meg, og det ble til at jeg utførte oralsex på ham.

Dagen etter, da jeg var blitt edru, fortalte han meg at jeg virkelig hadde fått taket på suginga :lol:

Jeg hadde aldri fått det til å gå for han, før akkurat denne kvelden, men nå hadde det endelig gått opp for meg at jeg måtte bruke hånda også under seansen :sjarmor:

Etter dette har det blitt omtrent 2blowjobs hver gang vi har sex, og jeg nyter det.

Det som fikk meg i gang, var det at jeg fikk skryt for hva jeg hadde gjort. At han fortalte meg hvor flink og god jeg var, og at han aldri hadde opplevd lignende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

hei..nå kommer vel jeg med et svar som blir mindre populært...Men jeg er 25 år - liker ikke suge,men "føler at jeg må" av og til, og da blir dette desverre gjort når jeg har drukket..jeg har noen sperringer vet det - men mitt poeng er vel egentlig at faktisk ikke alle jenter liker og suge (og nå trenger det ikke komme 100 svar fra alle de som liker det ) Mitt promblem har ikke noe m dårlige tilbakemeldinger fra samboer - får masse skryt og ingen press fra hans side..men jeg syns også det er dumt jeg ikke liker denne delen av sexèn - jeg gjør det fotsatt men har som regel ingen glede/tenning på det selv :lol:

Go sommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei, jeg er gjesten som startet tråden :) (må registere meg snart)

For min del så aksepterer jeg fullt ut at dama ikke vil suge. Fordi ho ikke tenner på det eller synes det er ekkelt.

Jeg er derfor aldri spurt rett ut om det, jeg har gitt henne noen svake hint om at det hadde vært fint men......

Da synes jeg godt hun kunne fortalt meg at det ikke var noe hun tente på eller ville gjøre.

Men det er mulig at dama mi er som deg og synes at hu må.

Jeg skal nekte henne og suge meg neste gang så kan vi får saken opp i dagslys. Det er ikke for drastisk det ?

Takker for alle svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med deg.... slå heller knute på balla så får hun se hva hun går glipp av....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hitemup

Waco jeg er enig med deg....

Nei slik er det bare, jenter krever og krever, men suging osv det blir det mindre av for hver uke, mnd som går.

Ikke bra.

Hitemup

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan være enig med dere om det er snakk om ei jente som selv krever å bli slikket osv.. Men, er det derimot slik at hun ikke krever noe sånt, så kan vel heller ikke dere mannfolka kreve at hun skal suge. Ikke alle jenter liker å suge, og litt av poenget med sexen skal vel være at begge to har det bra? Det må jo kunne gå an å finne på andre ting enn suging og slikking... eller mangler noen en anelse fantasi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er vel ingen damer som krever og bli slikket men nekter å suge.

Eller lever jeg i en drømmeverden ?

Den dama hadde ikke jeg holdt ut med iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...