Gå til innhold

tips til prevensjonsmiddel?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg har gått på flere typer ppiller og ender alltid opp med de samme bivirkningene - humørsvningninger, kraftig hodepine, mellomblødninger osv.. det er ikke til å holde ut, så tenker det er på tide å finne et nytt prevensjonsmiddel. problemet mitt er at jeg blør ganske mye, og vet at av f eks p-stav og spiral mister noen mensen, mens andre får mye kraftigere blødninger! jeg vil jo helst blø så lite som mulig, så føler det er litt risky å sette inn en p-stav når det kan ende med at jeg bare blør enda mer liksom. så, er det noen her som i utgangspunktet har hatt kraftige blødninger, men fått det redusert av et alternativt prevensjonsmiddel? helst uten noen andre bivirkninger også da.. få høre!!:)

Anonymous poster hash: 5a943...e12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Hvor mange p-piller har du prøvd da? Jeg har prøvd fem forskjellige før jeg fant den som var perfekt for meg.
Du kan jo prøve med p-stav, det er jo bare å få den tatt ut om det ikke fungerer det heller :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hei! Hvor mange p-piller har du prøvd da? Jeg har prøvd fem forskjellige før jeg fant den som var perfekt for meg.

Du kan jo prøve med p-stav, det er jo bare å få den tatt ut om det ikke fungerer det heller :)

Tja, jeg har vel prøvd type 4 forskjellige, også har jeg prøvd den ene typen to ganger. Synes i tillegg det er litt vanskelig å huske å ta pillen hver dag, så vurderer virkelig p-stav/spiral! Er bare så kjipt å bruke mye tid og penger på det om det ikke skulle være noe for meg..

Anonymous poster hash: 5a943...e12

AnonymBruker
Skrevet

De som blør lite har en tendens til å blø mer ved p-stav, mens de som blør mye har større sjanse for å miste blødningene helt. Vil anbefale deg å prøve p-stav :)

Anonymous poster hash: 0c4fa...e00

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...