AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #1 Skrevet 6. januar 2015 Har den siste uken hatt en stikkende smerte i klitten, føles ut som om en nål stikker meg på venstre side av klitoris. Har ikke vondt når jeg tisser eller noe, og har vært til legen og sjekka meg for uvi men de fant ikke noe men jeg fikk en selexid kur foredom! Det er kun vondt om jeg trykker eller presser mot venstre kjønssleppe. Har også sett med speil der nede og er ikke tegn til noe uvanlig, sår, irritasjon eller noe! skjønner ikke hva det kan være og begynner og få litt panikk! Har hatt ganske mye sex før jeg kjente denne smerten og da, men vet ikke om det kan ha noe og si siden det ikke er i skjeden smerten kommer fra.. Noen som har opplevd det samme eller vet hva det kan være? Anonymous poster hash: 1dd83...fb2 Anonymous poster hash: 1dd83...fb2
Colorama Skrevet 7. januar 2015 #2 Skrevet 7. januar 2015 Synes det var utrolig merkelig å gi deg en antibiotikakur uten bakteriell påvisning... Men, er ganske sikker på at det du beskriver bare er helt vanlig irritasjon. For eksempel av sex, stramme klær osv. Slimhinner og hud kan være irritert uten at det nødvendigvis synes. Hva er det du er bekymret for at det skal være?
miramis Skrevet 7. januar 2015 #3 Skrevet 7. januar 2015 Du har sikkert fått en liten rift, det sliter jeg med! Ro ned sexen en liten stund.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #4 Skrevet 7. januar 2015 Helt sikkert en bitteliten rift. De svir, prikker og er et helvete mens de gror Anonymous poster hash: 4b347...e7b
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #5 Skrevet 7. januar 2015 Synes det var utrolig merkelig å gi deg en antibiotikakur uten bakteriell påvisning... Men, er ganske sikker på at det du beskriver bare er helt vanlig irritasjon. For eksempel av sex, stramme klær osv. Slimhinner og hud kan være irritert uten at det nødvendigvis synes. Hva er det du er bekymret for at det skal være? Er utrolig redd for at det feks er et sår, jeg er så utrolig sensetiv på klitoris så er derfor så vondt, og syns det er ubehagelig og gå og ikke vite hva det er :/ og jeg vet ikke helt hva man gjør om man har fått sår der nede.. haha huff Anonymous poster hash: 1dd83...fb2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #6 Skrevet 7. januar 2015 Du har sikkert fått en liten rift, det sliter jeg med! Ro ned sexen en liten stund. Går det over av seg selv eller kan jeg gjøre noe for at det skal gå fortere og gro OM det er en liten rift? :/ Anonymous poster hash: 1dd83...fb2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå