AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #1 Skrevet 6. januar 2015 Har fått med meg nyheten om at Khalid Ahmed blir kastet ut av landet. På en måte rettferdig, i og med at han oppgav falsk identitet, men dog også litt synd med tanke på alt han har gjort for samfunnet i Norge siden han kom. Tross alt har han faktisk bidratt med å være i jobb, stått på for andre og vært en pådriver for at alle skal ha det bra. Anonymous poster hash: 05a86...db5
Drizzt Skrevet 7. januar 2015 #2 Skrevet 7. januar 2015 I tillegg til å spre jødehat. Ehmmm, nei, kommer ikke til å savne ham. Han er den typiske lykkejegeren som oppgir falsk ID, alder og oppdiktet historie til norske myndigheter for å få asyl og goder han ellers ikke har krav på + norsk statsborgerskap. I tillegg til å hente hele familien sin hit på falskt grunnlag. Det er slike som han som undergraver hele asylinstituttet. 4
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #3 Skrevet 7. januar 2015 I tillegg til å spre jødehat. Ehmmm, nei, kommer ikke til å savne ham. Han er den typiske lykkejegeren som oppgir falsk ID, alder og oppdiktet historie til norske myndigheter for å få asyl og goder han ellers ikke har krav på + norsk statsborgerskap. I tillegg til å hente hele familien sin hit på falskt grunnlag. Det er slike som han som undergraver hele asylinstituttet. Hvorfor fikk du egentlig opphold i Norge, har du skrevet om historien din? Anonymous poster hash: bbeae...d2b 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #4 Skrevet 7. januar 2015 Hva skjer så med den døde broren? Graves opp og sendes etter?Anonymous poster hash: b934c...f98
Sir Winston Skrevet 7. januar 2015 #5 Skrevet 7. januar 2015 Hvorfor fikk du egentlig opphold i Norge, har du skrevet om historien din? Anonymous poster hash: bbeae...d2b Det samme kan man jo spørre deg om!!??
Valar Morghulis Skrevet 7. januar 2015 #6 Skrevet 7. januar 2015 Hva skjer så med den døde broren? Graves opp og sendes etter?Anonymous poster hash: b934c...f98 Tja, det kan de vel, men familiens "tradisjon" er å la graven være der den er. Da jeg gikk i 2. klasse på barneskolen skjedde det en tragedie i familien. Min eldste bror ble påkjørt og drept av en bil rett foran meg. Jeg så det med mine egne øyne.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå