Gå til innhold

Stille folk

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva er det som gjør at de er så stille hele tiden? De sier så vidt noe. Blir så irritert over sånne folk. Har de tanker i det hele tatt? Hvis du har meninger, hvorfor ikke si det rett ut?

Anonymous poster hash: 9f315...022
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg blir så irritert på folk som alltid skal prate, kan dere ikke bare være stille litt i blant?

Anonymous poster hash: 58d3d...5aa
  • Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror du trenger plastic surgery for personligheten din, synd det ikke finnes sånt i verden

Endret av lolmeg
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er enig.. Selv om man har en introvert personlighet, så går det da vel an å fremstå som om man iallefall har en personlighet?

Anonymous poster hash: 755e0...715
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva er det som gjør at de er så stille hele tiden? De sier så vidt noe. Blir så irritert over sånne folk. Har de tanker i det hele tatt? Hvis du har meninger, hvorfor ikke si det rett ut?

Det kan hende de kun er stille sammens med deg, at de ikke synes du er noe serlig å prate med.

Eller så er de introverter som meg, jeg er ganske stille om jeg er med folk jeg ikke føler meg 100% med.

Stille personer er ofte de med mest tanker og meninger, men for min del så har jeg ikke behov for å dele de med alle. Jeg er ikke sjenert, kan godt bryte inn i en samtale om jeg har noe jeg ønsker å få sagt. Le om det er noe morsomt som blir sagt osv. Men er ikke glad i small talk med hvem som helst, det blir falskt og slitsomt.

Anonymous poster hash: d0c66...71d

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

De kalles introvert og har nok mange flere tanker enn dem som prater mye.

Anonymous poster hash: 697d3...11d

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er enig.. Selv om man har en introvert personlighet, så går det da vel an å fremstå som om man iallefall har en personlighet?

Anonymous poster hash: 755e0...715

Å være stille ER en del av personligheten. Alle kan ikke løpe runt som smilende duracell kaniner.

Dessuten slipper de seg helt sikkert løs når de er med andre enn deg, de er neppe stille 24/7.

Anonymous poster hash: d0c66...71d

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

jeg tror du trenger plastic surgery for personligheten din, synd det ikke finnes sånt i verden

takk for den der. Jeg vet ikke hva som feiler personligheten min så. Det er bare stille folk som har problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Først vil jeg påpeke at du virker svært lite sympatisk av deg. Folker er forskjellig, prøv å aksepter det. Hva gjør det vel deg om folk er stille? Kan hende disste stille menneskene syns f.eks du er høylytt og tar for mye plass. Kan også hende de er mer åpne og utadvendte rundt andre mennesker de føler seg vel med. Om de har tanker i det hele tatt? Ja, mange, men de tenker gjerne før de snakker, og føler ikke alltid behovet for å si alt de tenker eller dele det med resten. Stille mennesker er jo ofte veldig tankefulle av seg. Hva tror du egentlig, at de bare sitter der og at det er helt tomt?

Anonymous poster hash: feebb...8c9
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er selv ganske stille, bruker bare å prate mye med folk jeg kjenner veldig godt. Er vel introvert

Foretrekker egentlig folk som prater endel. Så slipper jeg å prate. Blir heller ikke så awkward som hvis vi begger bare sitter og holder kjeft

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Å være introvert betyr ikke at en har flere eller dypere tanker enn andre. Det betyr bare at en ikke er like meddelsom som andre mer åpne personer.

Greit med folk som både kan holde kjeft og snakke. Introverte blir vel oppfattet som mer kjedelige,og det stemmer jo sånn ved første møte. Og det andre og kanskje tredje. Liker best folk som deltar jeg da,men det er jo normalt. Stemning skapes av at alle er tilstede,også psykisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk for den der. Jeg vet ikke hva som feiler personligheten min så. Det er bare stille folk som har problemer.

Hva er problemet med å være stille? Jeg vedder på at de er mer omtenksom enn deg

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Du sier jo heller ikke ting rett ut! :-) da ville du vel konfrontert dem,og visst mer enn å klage her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er stille fordi jeg har sosial angst.

Jeg må virkelig kjenne personen før jeg klarer å snakke masse.

Håper iallefall jeg aldri møter deg..

Anonymous poster hash: ea3f3...677

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

HAHA den var bra

Anonymous poster hash: 5ba2d...563

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fordi noen av oss(meg inkludert) har som regel større filter. Dvs vi tenker oss nøye i gjennom før vi sier noe. Man trenger ikke lange ut om alt! Ingen som gidder å høre på alt man har å si. Om du har så sterke meninger om absolutt alt m du for all del si hva du føler. Det er din måte å leve på. Respekter at det finnes noen av oss som ikke helt tør å si ifra om alt. Vi sier ifra når nok er nok men ikke på hver minste ting!

Anonymous poster hash: f6aef...4d5

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg var mer stille før. Det var fordi det var vanskelig for meg å si noe særlig i situasjoner med flere mennesker, f.eks. i lunsjen. Jeg fant ikke på noe å si, det kom ikke naturlig for meg, sikkert fordi jeg kjente meg usikker. Nå er jeg mer avslappet og bryr meg ikke så mye om hva andre tenker, og da kan jeg snakke uten å tenke så mye over det. Noen er slik at de blir stille når de er usikre. For meg var det et veldig sårt punkt. Hvis for eksempel noen skulle finne på å kritisere meg for å være stille, følte jeg meg så ille, at tårene bare presset på og jeg måtte rømme fra situasjonen. Så ikke vær negativ overfor de stille. Tenk at de er usikre og sårbare, mange av dem. Det beste er å late som at du ikke merker at de er stille. Da blir de mer avslappet og kan tø litt opp.

Anonymous poster hash: 8f5f5...1d8
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg var mer stille før. Det var fordi det var vanskelig for meg å si noe særlig i situasjoner med flere mennesker, f.eks. i lunsjen. Jeg fant ikke på noe å si, det kom ikke naturlig for meg, sikkert fordi jeg kjente meg usikker. Nå er jeg mer avslappet og bryr meg ikke så mye om hva andre tenker, og da kan jeg snakke uten å tenke så mye over det. Noen er slik at de blir stille når de er usikre. For meg var det et veldig sårt punkt. Hvis for eksempel noen skulle finne på å kritisere meg for å være stille, følte jeg meg så ille, at tårene bare presset på og jeg måtte rømme fra situasjonen. Så ikke vær negativ overfor de stille. Tenk at de er usikre og sårbare, mange av dem. Det beste er å late som at du ikke merker at de er stille. Da blir de mer avslappet og kan tø litt opp.

Anonymous poster hash: 8f5f5...1d8

Hvordan ble du "bedre"? Jeg begynner i ny jobb snart, og er redd folk skal tenke jeg er for stille, eller virker nervøs når jeg prater. Er i det minste blitt mye bedre med årene selv, og tror kanskje mange ikke tenker overe jeg er så stille lenger. Sitter vel mye i hodet :-)

Anonymous poster hash: feebb...8c9

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...