AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #1 Skrevet 6. januar 2015 Hei! Jeg har datet en mann i et par måneder. Jeg er 20, han er ett år eldre. For litt siden fortalte han meg at han er jomfru, og veldig usikker på seg selv pga dette, men at han gjerne vil ha sex med meg. Vi har imidlertid hatt oralsex, men hver gang det er på vei til å bli noe mer merker jeg at han trekker seg litt tilbake og vi ender med å ikke gjøre det. Hvordan kan jeg gjøre det mest mulig komfortabelt og trygt for han? Anonymous poster hash: bd45c...18c 1
Timza Skrevet 6. januar 2015 #2 Skrevet 6. januar 2015 Bare si at det er helt i orden. Du forventer uansett ikke så mye siden han er jomfru, og at han skal få en stående applaus om han holder ut lengre enn 5 jukk. ^^ Så er det bare å ta 5 jukk om gangen til han holder ut i 1 time. 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #3 Skrevet 7. januar 2015 Wow, det er respekt! Ikke ofte man kommer over menn som ikke har hatt seg med halve byen/bygda. Fortsett med å gjøre han trygg på deg, snakk med han om det, at det er i orden og dere kan gjøre det i hans tempo. Anonymous poster hash: b7e8c...7c5
Jorah Skrevet 7. januar 2015 #4 Skrevet 7. januar 2015 Her må du bare rett og slett frem med litt girlpower! Jeg har en vanntett plan Kort vorspill, med en gang du føler deg klar så bruker du venstre hånd til å holde han i hånden, samtidig som du setter høyre hånd på brystet hans og dytter han forsiktig ned i senga. Se han i øynene og smil. Smil masse, ta av han klærne, skryt av han, ikke ha oralsex, sett deg oppå han og do your thing; ROLIG! De første 30 sek til 1 min, blir det garantert alt for mye for han. Superkåtfasen kaller jeg dette:P Prøv med maks. 2 støt før du venter 10-15 sekunder, trekk deg gjerne ut av ham, 2 nye og repeter for å komme over superkåtfasen, så går det kanskje ikke så fort. Han kan få veldig dårlig selvtillitt hvis han kommer med en gang. Hvis du merker han kommer så kjør på alt du har, hvis han er kjempekåt så klarer han kanskje å holde ereksjonen. Da kan dere fortsette og han får masse selvtillitt. Mest sannsynlig kommer han veldig fort. Bare smil masse, vis med kroppspråket at det er helt greit og du hadde det bra uansett. Si ting som at "Så du synes jeg er såå digg ja". 20 min senere så kjører du på en ny runde, når han holder lenger da så gir du han masse skryt. "Du holdt lenger enn jeg trodde". Hensikten er å gi han selvtillit så han ikke får prestasjonsangst. Lykke til, gi tilbakemelding :D 4
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #5 Skrevet 7. januar 2015 Her må du bare rett og slett frem med litt girlpower! Jeg har en vanntett plan Kort vorspill, med en gang du føler deg klar så bruker du venstre hånd til å holde han i hånden, samtidig som du setter høyre hånd på brystet hans og dytter han forsiktig ned i senga. Se han i øynene og smil. Smil masse, ta av han klærne, skryt av han, ikke ha oralsex, sett deg oppå han og do your thing; ROLIG! De første 30 sek til 1 min, blir det garantert alt for mye for han. Superkåtfasen kaller jeg dette:P Prøv med maks. 2 støt før du venter 10-15 sekunder, trekk deg gjerne ut av ham, 2 nye og repeter for å komme over superkåtfasen, så går det kanskje ikke så fort. Han kan få veldig dårlig selvtillitt hvis han kommer med en gang. Hvis du merker han kommer så kjør på alt du har, hvis han er kjempekåt så klarer han kanskje å holde ereksjonen. Da kan dere fortsette og han får masse selvtillitt. Mest sannsynlig kommer han veldig fort. Bare smil masse, vis med kroppspråket at det er helt greit og du hadde det bra uansett. Si ting som at "Så du synes jeg er såå digg ja". 20 min senere så kjører du på en ny runde, når han holder lenger da så gir du han masse skryt. "Du holdt lenger enn jeg trodde". Hensikten er å gi han selvtillit så han ikke får prestasjonsangst. Lykke til, gi tilbakemelding :D Dæven, skulle ønske jeg var jomfru igjenn, hehe:P Det hørtes digg ut å bli lært opp!Anonymous poster hash: 10a31...291
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #6 Skrevet 7. januar 2015 Her må du bare rett og slett frem med litt girlpower! Jeg har en vanntett plan Kort vorspill, med en gang du føler deg klar så bruker du venstre hånd til å holde han i hånden, samtidig som du setter høyre hånd på brystet hans og dytter han forsiktig ned i senga. Se han i øynene og smil. Smil masse, ta av han klærne, skryt av han, ikke ha oralsex, sett deg oppå han og do your thing; ROLIG! De første 30 sek til 1 min, blir det garantert alt for mye for han. Superkåtfasen kaller jeg dette:P Prøv med maks. 2 støt før du venter 10-15 sekunder, trekk deg gjerne ut av ham, 2 nye og repeter for å komme over superkåtfasen, så går det kanskje ikke så fort. Han kan få veldig dårlig selvtillitt hvis han kommer med en gang. Hvis du merker han kommer så kjør på alt du har, hvis han er kjempekåt så klarer han kanskje å holde ereksjonen. Da kan dere fortsette og han får masse selvtillitt. Mest sannsynlig kommer han veldig fort. Bare smil masse, vis med kroppspråket at det er helt greit og du hadde det bra uansett. Si ting som at "Så du synes jeg er såå digg ja". 20 min senere så kjører du på en ny runde, når han holder lenger da så gir du han masse skryt. "Du holdt lenger enn jeg trodde". Hensikten er å gi han selvtillit så han ikke får prestasjonsangst. Lykke til, gi tilbakemelding :D Du er helt sikkert en fantastisk kjæreste! Anonymous poster hash: 0957f...fd0
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #7 Skrevet 8. januar 2015 Her må du bare rett og slett frem med litt girlpower! Jeg har en vanntett plan Kort vorspill, med en gang du føler deg klar så bruker du venstre hånd til å holde han i hånden, samtidig som du setter høyre hånd på brystet hans og dytter han forsiktig ned i senga. Se han i øynene og smil. Smil masse, ta av han klærne, skryt av han, ikke ha oralsex, sett deg oppå han og do your thing; ROLIG! De første 30 sek til 1 min, blir det garantert alt for mye for han. Superkåtfasen kaller jeg dette:P Prøv med maks. 2 støt før du venter 10-15 sekunder, trekk deg gjerne ut av ham, 2 nye og repeter for å komme over superkåtfasen, så går det kanskje ikke så fort. Han kan få veldig dårlig selvtillitt hvis han kommer med en gang. Hvis du merker han kommer så kjør på alt du har, hvis han er kjempekåt så klarer han kanskje å holde ereksjonen. Da kan dere fortsette og han får masse selvtillitt. Mest sannsynlig kommer han veldig fort. Bare smil masse, vis med kroppspråket at det er helt greit og du hadde det bra uansett. Si ting som at "Så du synes jeg er såå digg ja". 20 min senere så kjører du på en ny runde, når han holder lenger da så gir du han masse skryt. "Du holdt lenger enn jeg trodde". Hensikten er å gi han selvtillit så han ikke får prestasjonsangst. Lykke til, gi tilbakemelding :D Tusen takk for kjempebra svar! -TS Anonymous poster hash: bd45c...18c
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #8 Skrevet 8. januar 2015 Dere har oralsex, men han er fremdeles jomfru? Har han hatt sex, så er han jo ikke jomfru, han har bare ikke hatt samleie enda. Anonymous poster hash: 96b1d...5ba
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #9 Skrevet 8. januar 2015 Bare si at du ikke forventer så mye av han i starten og at det ikke gjør noenting hvis han får prestasjonsangst, det er alt jeg trengte å høre. Anonymous poster hash: 6e460...11b 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå