AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #1 Skrevet 6. januar 2015 Er det noen som har erfaring å date en mann som har 100% omsorg til små barn.??? Anonymous poster hash: 3833b...3a0
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #2 Skrevet 6. januar 2015 Er det noen som har erfaring å date en mann som har 100% omsorg til små barn.??? Anonymous poster hash: 3833b...3a0 er vel bare å prøve det, ser ikke problemet... Anonymous poster hash: b8aad...b92
Zienna Skrevet 6. januar 2015 #3 Skrevet 6. januar 2015 Nei, men det er vel neppe mer annerledes enn for en mann som dater en småbarnsmor i samme situasjon? Eller?
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #4 Skrevet 6. januar 2015 Nei, men det er vel neppe mer annerledes enn for en mann som dater en småbarnsmor i samme situasjon? Eller? Jeg vil tro TS ikke har den helt store erfaring med å dage en alenemor. Altså, når hun spør om erfaringer i å date en alenefar...Anonymous poster hash: 900df...42b 1
Biloba Skrevet 7. januar 2015 #5 Skrevet 7. januar 2015 Er det noen som har erfaring å date en mann som har 100% omsorg til små barn.???Anonymous poster hash: 3833b...3a0 Jeg har ikke. Høres ut som en mann som ikke har tid til å date, og det fort kan bli rask involvering av barna og innføring i familien før tiden normalt er moden og forholdet ikke har satt seg ordentlig. Så tenk etter hva du vil hele veien.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #6 Skrevet 7. januar 2015 Ser for meg at det kan være litt vanskelig da mange menn sliter litt med oppdragelse (mener ikke dette på noen nedsettende måte) av barn når alt ansvaret faller på dem. Dette er iallefall den erfaringen flere av mine venninner har med å bli sammen med menn med barn. Dreier det seg om 2 små barn, eller hvor mange "små barn" 10 ? Anonymous poster hash: 2d614...4a6
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #7 Skrevet 7. januar 2015 Er det noen som har erfaring å date en mann som har 100% omsorg til små barn.???Anonymous poster hash: 3833b...3a0 Jeg har prøvd en og datteren var ofte sammen med familien hans fremfor han. Irriterte meg.Anonymous poster hash: 499c7...629
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #8 Skrevet 7. januar 2015 Jeg har prøvd en og datteren var ofte sammen med familien hans fremfor han. Irriterte meg.Anonymous poster hash: 499c7...629 Skal du date en mann med et lite barn må du regne med en eks./moren til barnet som er hands-on 24/h og at de har et bånd (mor/far/barn) som du aldri vil kunne bryte. Du må være forberedt på at barnet går foran og over deg - alltid. Du må også være forberedt på at barnet ikke vil like deg...Anonymous poster hash: bb94d...a04
Biloba Skrevet 7. januar 2015 #9 Skrevet 7. januar 2015 Skal du date en mann med et lite barn må du regne med en eks./moren til barnet som er hands-on 24/h og at de har et bånd (mor/far/barn) som du aldri vil kunne bryte. Du må være forberedt på at barnet går foran og over deg - alltid. Du må også være forberedt på at barnet ikke vil like deg...Anonymous poster hash: bb94d...a04 Jeg forstår det vel heller slik at han gjerne omplasserte barnet hos farmor og farfar og tanter og onkler på sin samværstid, ikke at det var et problem for damen du siterer at hun var sjalu på barn og eks...
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #10 Skrevet 7. januar 2015 Skal du date en mann med et lite barn må du regne med en eks./moren til barnet som er hands-on 24/h og at de har et bånd (mor/far/barn) som du aldri vil kunne bryte. Du må være forberedt på at barnet går foran og over deg - alltid. Du må også være forberedt på at barnet ikke vil like deg...Anonymous poster hash: bb94d...a04 Ikke ALLE er sjalu på den nye kjæresten til far. Jøss altså! Og selvfølgelig skal barnet prioriteres først, noe annet hadde vært rart. Anonymous poster hash: b8aad...b92 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå