Gå til innhold

Penisfiksert hetero mann?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har i over to år kjent en mann som er ser utrolig bra ut og vet at han er kjekk. Mange jenter vil ha han og han er irriterende selvsikker og høy på pæra. Dette har vært en turn-off for meg og jeg har vært svært tydelig på det, men når jeg gjør det så sier han at han tenner på at jeg rakker han ned og forteller han at han ikke skal oppføre seg som han gjør. Ikke nok med det, men helt fra starten av har han vært utrolig opptatt av sin egen penis. Ettersom vi har hatt sexuell omgang ved et tilfelle, og etter det har han ikke kunnet stoppe å spørre meg om sin egen penis. "Har du hatt større penis før?", "kan du sende bilde av en gjenstand du tror eg like lang som min?" Og lignende spesielle spørsmål. For ikke å flaue han ut har jeg svart så godt jeg kan men er ikke komfortabel med situasjonen. Deretter har det utviklet seg til at han vil at jeg skal sende dickpics jeg har fått av andre slik at han kan sammenligne. Eller at jeg skal vise med hånden min hvor stor den største jeg har hatt, var. Han sier og at han tenner på at jeg sier han IKKE er den største.. Noen ganger spør han om jeg har hatt sex nylig, og isåfall hvor stor han var, hva jeg tenkte når jeg så penisen hans og om jeg sa "wow"....... Hva et galt med han? Og hva skal jeg gjøre? Jeg orker ikke å svare på alt og det gjør meg ukomfortabel men jeg vil heller ikke ydmyke han..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, ettersom han sier at han tenner på at du "trykker han ned" i forhold til at er selvsikker, kan det jo være at han ønsker å bli trykket ned også i forhold til penisen? At han tenner på nettopp det? :vetikke:

AnonymBruker
Skrevet

Høres slitsomt ut.

Anonymous poster hash: 9b118...f1f
  • Liker 2
Skrevet

Er vell ikke så hetero da kanskje. Litt spesielt å be deg sende penisbilder du har fått av andre.

• Liker 2
Skrevet

Hm, ettersom han sier at han tenner på at du "trykker han ned" i forhold til at er selvsikker, kan det jo være at han ønsker å bli trykket ned også i forhold til penisen? At han tenner på nettopp det? :vetikke:

Ja! Det tenker jeg også, at han VILL jeg skal si han er mindre? Men samtidig så er jo dette svært strevsomt for meg når det ikke er spesielt spennede å snakke om lengden og bredden til helt andre mennesker ....

Skrevet

Ja! Det tenker jeg også, at han VILL jeg skal si han er mindre? Men samtidig så er jo dette svært strevsomt for meg når det ikke er spesielt spennede å snakke om lengden og bredden til helt andre mennesker ....

Syns du kan spørre han om det jeg, så kan du jo pakke det inn på en måte at det er greit for deg å vite hva han faktisk tenner på - blir jo litt enklere da :)

Skrevet

Enig med deg i at det kanskje kan bli litt slitsomt å hente frem bilder av andre sine peniser, hehe. Men det kan du kanskje løse på andre måter etterhvert - om det er nedvergelse han tenner på da.

Skrevet

Er vell ikke så hetero da kanskje. Litt spesielt å be deg sende penisbilder du har fått av andre.

nei kanskje ikke, men samtidig så er det så rare detaljer å fiksere over. En snapchat med min hånd formet som en størrelse til en tilfeldig penis kan umulig være opphissende for en "vanlig" homofil? Føler det ligger noe mer til det.. En slags uvanlig fetisj eller noe?
Skrevet

Enig med deg i at det kanskje kan bli litt slitsomt å hente frem bilder av andre sine peniser, hehe. Men det kan du kanskje løse på andre måter etterhvert - om det er nedvergelse han tenner på da.

Ja det er sant, for jeg tror det ligger noe i det med å jekke han ned. Samtidig som det er rart å ville ha andres bilder. Når vi hadde sex var han ikke opptatt av det, og spørte ingen spørsmål om sin penis eller andres, men han sier ofte at han tenker på meg mens han onanerer og vil at jeg "sjappt" skal forklare størrelse og lignende........
Skrevet

nei kanskje ikke, men samtidig så er det så rare detaljer å fiksere over. En snapchat med min hånd formet som en størrelse til en tilfeldig penis kan umulig være opphissende for en "vanlig" homofil? Føler det ligger noe mer til det.. En slags uvanlig fetisj eller noe?

Ja, det finnes jo de som tenner på å bli ydmyket.

AnonymBruker
Skrevet

vil*

Anonymous poster hash: 10ad5...ac1

Skrevet

Ryddet for avsporing.

- Magnifique, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...