AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #1 Skrevet 6. januar 2015 Han jeg dater er det. Jeg bryr meg ikke om det, men lurer på hva dere(som er jomfru) tenker om at dere er jomfru? Plager det dere? tenker dere mye på det?Anonymous poster hash: 1ce6f...64e
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #2 Skrevet 6. januar 2015 Vel, sex blir i dagens populærkultur fremstillt som den ytterste nytelse – så det å leve i uvitenhet om hvordan denne nytelsen kjennes, plager meg, ja. Men jeg tenker ikke så ofte på det. På den annen side er jeg veldig lettet over at jeg ikke har hoppet til køys med hvemsomhelst bare for å få det unnagjort. Jeg har hatt muligheten flere ganger, men i alle disse gangene har jeg trekk meg unna. Anonymous poster hash: 89587...7eb 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #3 Skrevet 6. januar 2015 Takk for svar. Flere?😊Anonymous poster hash: 1ce6f...64e
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #4 Skrevet 6. januar 2015 Jeg er snart 25 og jomfru. Plager det dere? Det plager meg ja. Spesielt når temaet sex kommer opp blandt venner. Da kan ikke jeg bidra med noenting. Noe som blir utrolig kleint. Så jeg trekker meg fort unna i sånne situasjoner. tenker dere mye på det? Hver gang sex blir nevnt...tv, film osv. Jeg har ikke hatt muligheten til sex heller, så føler meg totalt misslykka på det feltet. Tror ikke jeg kommer til å si det åpent til noen heller. Blir for flaut. Anonymous poster hash: 0b4c0...1ac 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #5 Skrevet 6. januar 2015 Å være jomfru er i seg selv ikke noen big deal. Er verre med alt som følger av å være jomfru. Anonymous poster hash: cb17c...9e4 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #6 Skrevet 6. januar 2015 Nei, det er ingen bif deal. Ville bare høre noen tanker Anonymous poster hash: 1ce6f...64e
Konghung Skrevet 6. januar 2015 #7 Skrevet 6. januar 2015 Ja, jeg har over 22cm, men er ikke jomfru. Sorry 1
Thor Skrevet 7. januar 2015 #9 Skrevet 7. januar 2015 Ja, jeg har over 22cm, men er ikke jomfru. Sorry Hva er vitsen med å skrive en totalt irrelevant kommentar som overhode ikke har noen med tråden å gjøre? 10
Magnifique Skrevet 7. januar 2015 #10 Skrevet 7. januar 2015 Ryddet for spekulering/avsporing. - Magnifique, mod.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #11 Skrevet 8. januar 2015 Snart 21 og jomfru (kan ikke ha sex pga. medisinske grunner). Tenker ikke så veldig mye på det egentlig. Det at jeg ikke vet hvordan det å ha sex føles er kanskje litt irriterende når du hører andre prate om det. Lurer litt på hva en eventuell kjæreste ville ha sagt til dette, siden jeg egentlig ikke er den typen som man tror er jomfru (går ut på byen en del) Anonymous poster hash: 82884...34d 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #12 Skrevet 8. januar 2015 Jeg brydde meg fra jeg var 16-20, fra 21-25 tenkte jeg så å si aldri over det. Hadde stor selvtillit fra andre områder i livet. Anonymous poster hash: 4bee9...5e2
Equinox Skrevet 8. januar 2015 #13 Skrevet 8. januar 2015 Jeg er godt over 30 år gammel og er fremdeles jomfru, om det plager meg, vel det blir vel både ja og nei som er svaret på det. Jeg har hatt mulighet til både forhold og mer seksuelle relasjoner uten noe annet i tillegg og det er klart jeg tenker endel på det ettersom jeg har blitt eldre. Det skal allikevel sies at jeg har trivdes godt alene i en god del år og at det ikke er noe konstant problem å verken være singel eller jomfru, men man lurer jo på hvilken mann man ville ha vært med ett sexliv (og forhold) men jeg har vel mer eller mindre bevist unngått begge deler spesielt i de siste 4-5 årene.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #14 Skrevet 8. januar 2015 Snart 21 og jomfru (kan ikke ha sex pga. medisinske grunner). Tenker ikke så veldig mye på det egentlig. Det at jeg ikke vet hvordan det å ha sex føles er kanskje litt irriterende når du hører andre prate om det. Lurer litt på hva en eventuell kjæreste ville ha sagt til dette, siden jeg egentlig ikke er den typen som man tror er jomfru (går ut på byen en del) Anonymous poster hash: 82884...34d Er det langvarig (at du ikke kan ha sex resten av livet)?Anonymous poster hash: c8beb...2c3
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #15 Skrevet 10. januar 2015 . Anonymous poster hash: 1ce6f...64e
Gjest Trollkarlen Skrevet 10. januar 2015 #16 Skrevet 10. januar 2015 Han jeg dater er det. Jeg bryr meg ikke om det, men lurer på hva dere(som er jomfru) tenker om at dere er jomfru? Plager det dere? tenker dere mye på det?Anonymous poster hash: 1ce6f...64e Tenker ikke noe særlig om det, plager meg ikke og jeg tenker ikke på det, bortsett fra når diskusjoner om sex kommer opp. Tenker ikke så mye da heller, kanskje noe sånt som går jeg glipp av noe? Men ikke noe mer enn det.
jerome Skrevet 11. januar 2015 #17 Skrevet 11. januar 2015 Jeg var jomfru til jeg var 27 år gammel. Har hatt store komplekser rundt sex, og valgte tilslutt å besøke en hore for "å få det unnagjort". Vil anbefale de som er jomfru og har komplekser rundt dette å bare få det unna gjort, og innse at "sex er ikke alt". Mannsrollen defineres dessverre veldig mye rundt det at man har sex, og derfor kan det være greit å slippe å bære på den byrden av å være jomfru i 20årene. Har fortsatt ikke noe aktivt sexliv, men det plager meg ikke i den samme graden som det gjorde før. Sex er egentlig ganske kjedelig og gir ganske lite tilbake i forhold til hva man putter inn for å få det. Men det er nå min personlige mening
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #18 Skrevet 11. januar 2015 Ja, er jomfru og 22. Kan si at jeg føler meg litt som en taper, men det er jo ikke et problem. En overlever jo. Det er ikke det å misse ut på nytelse som er problemet, men mer det er følelsen av suksess og relasjonen med jenta.Anonymous poster hash: c5aba...f4c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå