Gå til innhold

Bør jeg ta silikon?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette er passe kleint but here we go..

Jeg er 19 år, har alltid hatt komplekser for puppene mine, og pga en del stygge kommentarer i det siste er jeg blitt veldig overbevist om at jeg skal spare til silikon. De har gått på at jeg har hengepupper og det er noe jeg virkelig tar til meg og gjør at jeg blir veldig ukomfortabel. Hengepupper som 19åring liksom, det er ikke noe koselig å få høre. Det var ikke noe jeg tenkte på før, kompleksene jeg allerede hadde var at jeg syns de er for små, men nå er det altså dette i i tillegg.. Tok det opp med venninnene mine som mente at det er helt unødvendig å ta silikon, men jeg vet ikke helt om de virkelig mener det eller om de bare vil være greie..

Her er et bilde, og jeg vil veldig gjerne ha deres meninger; bør jeg ta silikon eller ikke? Veit jo at dette blir veldig subjektivt osv, og nei - jeg fisker ikke etter komplimenter, bare hjelp til å bestemme meg hva jeg burde gjøre, for dette er noe som virkelig har begynt å plage meg, og jeg føler meg ordentlig stygg og ekkel.

Anonymous poster hash: 069bb...c56
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg synes absolutt ikke du trenger silikon. Jeg synes du har nydelige pupper!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Stort nei. De er superfine!

Anonymous poster hash: 0ee27...b5a
  • Liker 3
Skrevet

Det her begynner å bli tåpelig.

• Liker 6
Gjest MrsSmith
Skrevet

"Bør ta silikon?" ??? BØR?

Det er jo ingen som bør ta silikon, men de tar det fordi de ønsker det selv.

De tar i hvertfall ikke avgjørelse basert på et forum (særlig ikke kg)..

AnonymBruker
Skrevet

Du har ikke hengepupper, de har helt normal fasong/høyde for sin størrelse.

Hvem er det som har gitt stygge kommentarer? Du sier det er "flere", jeg går utifra at det er gutter som har sett deg naken? I så fall må du revurdere hva slags gutter du treffer.

Anonymous poster hash: c3e2e...941
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja her må det strammes inn (trenes mer styrke). Snart har du puppene langt ned på navelen. :-)

Anonymous poster hash: a5a8a...49e
Skrevet

Ja her må det strammes inn (trenes mer styrke). Snart har du puppene langt ned på navelen. :-)

Anonymous poster hash: a5a8a...49e

Makan. Håper dette var ironisk.

• Liker 4
Gjest brutal_mann
Skrevet

Nei, men du trenger å fikse noe i hodet ditt siden du føler for å måtte spørre.

• Liker 2
Skrevet

De puppene der henger ikke! Dessuten synes jeg de ser ganske store ut og da vil de henge litt naturlig etterhvert - med silikon i tillegg blir det enda mer heng.

• Liker 2
Gjest brutal_mann
Skrevet

Det her begynner å bli tåpelig.

Hysj! Det renner jo over med flotte pupper her inne :nigo: Post mer jenter :cool:

• Liker 1
Skrevet

Synes du hadde flotte pupper, og de var så absolutt ikke små. Husk at du er bare 19 år, så de er ikke ferdig med å utvikle seg enda. De fleste pupper utvikler seg til jenta er ut i midten av tyveårene. Ikke synes jeg de henger noe særlig heller. Hvis du får stygge kommentarer så er det fordi folk har behov for å rakke ned på andre for å føle seg bedre selv.

• Liker 1
Skrevet

Nei du bør ikke ta silikon. Du har flotte pupper som du bør være veldig stolt av. De henger ikke og de er ikke små. Du er bare 19 år og det er normalt å ha komplekser i den alderen selv om det egentlig ikke er noen grunn til det. Kroppen er heller ikke helt ferdig formet. Eventuelle kommentarer bør du rett og slett bare ikke bry deg om. Du må lære å like puppene dine slik de er for de er virkelig fine.

• Liker 1
Skrevet

Ikke faen! De er nydelige, så ikke ødelegg dem. Ikke hør på drittunger som kommer med stygge kommentarer, de er enten sjalu, stygg selv, eller noe som feiler de i hue.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hjernetransplantasjon?

Anonymous poster hash: 425f1...d24

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, nei, du har jo kjempefine pupper!

Anonymous poster hash: d81bd...600
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det første jeg tenkt var at det der var jo helt nydelige pupper. Og da er jeg ikke "snill". De er kjempe fine. Om jeg var deg ville jeg ikke ta silikon.

Tenkt deg nøye om. Det er vanskelig å gå tilbake på det. Jeg vet ikke,men tror det er sånn at du aldri vil få dine naturlig bryster tilbake om du skulle bestemme det for å ta silikon og så angrer.

Anonymous poster hash: 9cebb...455
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare for å ha sagt det: de puppene der er dritfine. Men hva om de ikke var det? Ville folk da anbefalt deg å ta silikon? Håper ikke det. Nå finnes det knapt stygge pupper, så antakeligvis ville forhåpentligvis de fleste frarådet silikon i de fleste tilfeller.

Hva som er viktig å tenke på er om silikon vil gjøre deg lykkeligere. Siden du har veldig fine pupper fra før, vil nok ikke forskjellen bli så stor. De jævlene som har kommet med stygge kommentarer har antakeligvis ment å få deg til å føle deg mindre verdt. Og har lyktes med det! Litt avhengig av hvilket miljø du henger i, vil neppe silikon sikre deg mot stygge kommentarer i fremtiden.

Det som sjeldent kommer frem er at utseende isolert sett faktisk har lite å si for hvordan man blir oppfattet - uavhengig av miljø. Det som teller er faktisk klisjeen om indre skjønnhet: hvordan man har det inni seg og hvordan man responderer på andre.

Hvis du generelt sett har veldig god selvtillit og er trygg på at større/rundere bryster vil bidra til at livet ditt blir bedre, synes jeg du skal vurdere det. Men jeg vil likevel anbefale deg å legge av penger over en lengre periode, la det gå en stund, til du er 20-21 år? Kanskje vil du se annerledes på det da, og har fått noen hyggeligere erfaringer.

Uansett lykke til!

Anonymous poster hash: 756a3...56a
Gjest anonym2233
Skrevet

Kjempe fine pupper!

Trenger absolutt ikke silikon, det der !!

Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep.

Daenerys, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...