Gå til innhold

burde jeg slutte å treffe han?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

jeg er ny-singel og har registrert meg på sukker. Her har jeg mailet mye med en fyr og han virker veldig grei.

Jeg traff han forrige uke i 1 time og har vært med han på tur idag (da begge hadde fri fra jobb) . Vi skal også treffes senere denne uken.

Greien er at jeg ikke slapper av når jeg er med han. Føler jeg ikke er helt meg selv. Syns det er vanskelig å vite hva jeg skal prate om, eller hva jeg skal si. Han prater masse, og er veldig åpen. Jeg er ikke det i et hele tatt. Syns det var lettere og litt bedre da vi bare skrev til hverandre på nett.

Jeg tror ikke jeg er tiltrukket av han, men han er veldig snill og virker som et genuint godt menneske. Vet ikke om jeg klarer å være tiltrukket av noe annet menneske i det hele tatt.

Jeg syns det er så rart å være ute med en annen mann enn exen min, føler jeg gjør noe som ikke er lov. Føler nesten at jeg er utro (noe exen min var flere ganger).

Burde jeg avlyse neste avtale? Jeg føler kanskje litt at jeg fører han bak lyset

Bare så det er sagt så er jeg over exen, så er ikke slik fordi jeg føler noe for han lenger.



Anonymous poster hash: 9e421...99b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du sier du er nysingel, nesten føler deg utro mot eksen, men påstår du er over ham?

Du registrerte deg nok litt for tidlig på sukker, spør du meg...

Du får enten gi ham litt mer tid, så kanskje du greier å slappe av rundt ham, eller si det som det er til ham.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal dere på neste date?

Kanskje en kno-/filmdate hadde vært noe?

Jeg var på date med en dude, og hadde mest lyst til å avlyse hele shiten, men fra det øyeblikket han banka på fikk jeg en enorm indre ro ingen har gitt meg før...!

Følg hjerte ditt, men vær ærlig med han!:)

Anonymous poster hash: 08893...031

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...