AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #1 Skrevet 6. januar 2015 Hei! Jeg er i dag 23+1 uker på vei, og sier selv at jeg er i uke 24.. Men pga jobb og diverse ser jeg at det egentlig ikke passer å dra på svangerskapskontroll før neste uke, da vil jeg jo være i uke 25 allerede, men igjen så vil jeg jo ha bare 24 fullgåtte uker. hehe. Så når drar dere på kontroll? Den uka dere er 23+x dager, eller 24 + x dager? Anonymous poster hash: c2eda...7f9
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #2 Skrevet 6. januar 2015 Sååå nøye er det vel ikke. Det kommer jo også an på når du hadde kontroll sist. Bare det er på denne tiden +/- et par uker så går det nok helt fint. Anonymous poster hash: 3e511...40f
Teriyaki Skrevet 6. januar 2015 #3 Skrevet 6. januar 2015 (endret) Noen få dager fra eller til har ikke noen betydning. Jeg har pleid å bestille time enten den uken jeg har nådd en uke hvor det skal være kontroll, eller uken etter. Hos jordmor er jeg alltid 24+3, 30+3 osv. da hun kun er der på mandager. Hos legen er jeg ofte for eksempel 32+6 da jeg gjerne drar dit på torsdager. Endret 6. januar 2015 av Teriyaki
Susa Skrevet 6. januar 2015 #4 Skrevet 6. januar 2015 Ehh, får time neste gang det passer for meg og legen/jordmor jeg. Om det er 3 uker eller 5 uker spiller da ingen rolle...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå