Gå til innhold

male hele krydder korn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei jeg er ute etter en blender som kan male hele krydder korn. Jeg vil gjøre krydder korn til pulver. Hva heter en slik blender? Og hvor kan jeg kjøpe den??

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker kaffekvernen til slikt.

Anonymous poster hash: 35340...dfb
Skrevet

Klarer kaffekvern å male krydderkorn som er harde som kanel stang? Osv

Skrevet

Altså, jeg har en liten elektrisk kaffekvern som jeg bruker til sånne ting. Den er av den typen som har en liten kniv i bånn som går med høy hastighet. Ligner en liten blender eller noe.

På den maler jeg ting jeg skal lage blant annet krydderblandinger av, som tørkede blader, bark, tørkede grønnsaker osv. Fungerer veldig bra til det. Maler aldri kaffe på den. :)

Skrevet

Altså, jeg har en liten elektrisk kaffekvern som jeg bruker til sånne ting. Den er av den typen som har en liten kniv i bånn som går med høy hastighet. Ligner en liten blender eller noe.

På den maler jeg ting jeg skal lage blant annet krydderblandinger av, som tørkede blader, bark, tørkede grønnsaker osv. Fungerer veldig bra til det. Maler aldri kaffe på den. :)

Takk for svar

Kan jeg kjøpe den typen her?

http://www.elkjop.no/product/hjem-og-husholdning/kaffetilbehor/OBH2393/obh-nordica-kaffekvern-2393

Skrevet

Kjenner ikke til akkurat den der, men det ser ut som om den er av riktig type ja.

Jeg har også sett stavmiksere der som det følger med en sånn kopp man setter over tuppen. Det kan vel kanskje også være brukbart, eller kanskje bedre. Sikkert noen som vet her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...