Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eier halvparten av en eldre tomannsbolig, bor her med mann og to barn i småskolealder. De som eier oppe har flyttet midlertidig til utlandet og har leid ut til noen studenter, er ikke sikker på hvor mange de er for det kommer og går folk hele tiden. De virker hyggelige nok ut, men de bråker fra klokka 7 på morgenene ca 23-24 på kveldene. Enten spiller de musikk eller ser film. De har lyden så høyt at det rister i veggene og vi kan høre hva som blir sagt. Stua deres ligger direkte over soverommet til minstemann og hun får ikke sove.

Føler meg som ei kjerring, men det begynner virkelig å gå meg på nervene. De må gjerne ha venner på besøk og se film/spille musikk døgnet rundt for min del, men helst uten anlegg og bass på full guff.

Når er det ok av meg å gi beskjed, og har noen tips til hvordan jeg kan gjøre det på en måte som blir hørt? Finnes det noen regler om dette?

Anonymous poster hash: a062b...e01
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det går ann å si ifra på en ordentlig måte uten å fremstå som en kjerring :) Si i fra at det selvfølgelig er OK å ha venner over og se på film osv, men at det høye lydnivået og bassen høres veldig veldig godt hos dere, og forklar hvordan det går utover barna dine. Jeg ville i alle fall tatt det i en ordentlig tone uten å drive og legge frem regler og ditt og datt, forklar heller problemet, men ikke fremstå som sur, det kan jo faktisk hende at disse ungdommene ikke er klar over hvor lytt det er når de har på anlegg og spesielt bass.

Anonymous poster hash: 09df9...f5f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...