AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #1 Skrevet 5. januar 2015 Har nettopp hatt en operasjon. Har normalt puls på ca 47-56 i hvile. Etter operasjonen kom legen innom for å fortelle at de måtte gi meg noe inni blodårene for å få hjerteslagene til å øke, ???? Var nettopp våknet fra narkosen og var forvirret så fikk ikke stilt så mange spørsmål. Hva er det de må gi meg for å få fart på pulsen igjen og er det for at jeg reagerer på narkosen? Noen her med kjennskap og kunnskap om dette? Anonymous poster hash: 002cb...041
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #2 Skrevet 5. januar 2015 Hva slags operasjon hadde du?Anonymous poster hash: 05148...498
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #3 Skrevet 5. januar 2015 Mageoperasjon, lå i narkose Anonymous poster hash: 002cb...041
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #4 Skrevet 5. januar 2015 Det er en normal komplikasjon ved narkose, og ingenting å ta på vei for. Det skjer med mange pasienter, og det kan enkelt justeres med intravenøse medikamenter. Operatøren er pliktig til å informere deg om operasjon og evt komplikasjoner, derfor fikk du denne informasjonen Anonymous poster hash: fd72e...172 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #5 Skrevet 5. januar 2015 Det er en normal komplikasjon ved narkose, og ingenting å ta på vei for. Det skjer med mange pasienter, og det kan enkelt justeres med intravenøse medikamenter. Operatøren er pliktig til å informere deg om operasjon og evt komplikasjoner, derfor fikk du denne informasjonen Anonymous poster hash: fd72e...172 Neida jeg tar ikke på vei Bare lurte. Takk for svar Anonymous poster hash: 002cb...041
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #6 Skrevet 5. januar 2015 Neida jeg tar ikke på vei Bare lurte. Takk for svar Anonymous poster hash: 002cb...041 Det er bra Folk på KG har en tendens til å ta helt av ved den minste lille ting Anonymous poster hash: fd72e...172 3
Gjest Brillefin Skrevet 5. januar 2015 #7 Skrevet 5. januar 2015 Jeg måtte visstnok ligge inne på observasjon lengre enn vanlig, da jeg aldri våkna til vi er alle forskjellige, og kroppen responderer på ulike måter hadde det vært ille ville de gitt beskjed om det.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #8 Skrevet 5. januar 2015 Jeg måtte visstnok ligge inne på observasjon lengre enn vanlig, da jeg aldri våkna til vi er alle forskjellige, og kroppen responderer på ulike måter hadde det vært ille ville de gitt beskjed om det. Husker jeg var lys våken, det sa bare *pling* så slo jeg opp øynene. Men guuuuud så kvalm etterpå. Yuk Anonymous poster hash: fd72e...172
Gjest Brillefin Skrevet 5. januar 2015 #9 Skrevet 5. januar 2015 Husker jeg var lys våken, det sa bare *pling* så slo jeg opp øynene. Men guuuuud så kvalm etterpå. Yuk Anonymous poster hash: fd72e...172 uff, ja, det er ille!
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #10 Skrevet 5. januar 2015 Husker jeg var lys våken, det sa bare *pling* så slo jeg opp øynene. Men guuuuud så kvalm etterpå. Yuk Anonymous poster hash: fd72e...172 Jeg var kvalm selv om jeg hadde fått utrolig mye midler mot kvalme og jeg måtte ligge der i 6 timer etterpå når man vanligvis får gå etter et par timer etter lap. Jeg var dog ikke lys våken etterpå. Var helt borte vekk og følelsene mine gikk i berg og dalbane. Skulle også ringe samboeren min for å si at alt var bra (han var på andre siden av landet) og jeg bare "hei, det går bra. Hade." Anonymous poster hash: 6cd6b...a83
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #11 Skrevet 5. januar 2015 Jeg måtte visstnok ligge inne på observasjon lengre enn vanlig, da jeg aldri våkna til vi er alle forskjellige, og kroppen responderer på ulike måter hadde det vært ille ville de gitt beskjed om det. Ja vi er vel det. Noen sover jo lengre, men de forsikrer seg jo om at du puster før de skrur av narkosegassene. Du var vel bare trøtt Anonymous poster hash: 002cb...041
Nemigirl Skrevet 5. januar 2015 #12 Skrevet 5. januar 2015 Det er en normal komplikasjon ved narkose, og ingenting å ta på vei for. Det skjer med mange pasienter, og det kan enkelt justeres med intravenøse medikamenter. Operatøren er pliktig til å informere deg om operasjon og evt komplikasjoner, derfor fikk du denne informasjonen Anonymous poster hash: fd72e...172 Det er bra Folk på KG har en tendens til å ta helt av ved den minste lille ting Anonymous poster hash: fd72e...172 Ønsker ikke å uroe deg, men du har hatt en reaksjon/komplikasjon under narkose. Dette er i seg selv ikke uvanlig og kan være helt ufarlig. Du er blitt muntlig informert om hendelsen, men var på daværende tidspunkt ikke i stand til å fordøye informasjonen tilstrekkelig. Ut fra dette vil jeg råde deg til å be om journalutskrift for å forsikre meg om at hendelsen var ufarlig og ikke medfører risiko for alvorlige komplikasjoner ved eventuelt behov for narkose på et senere tidspunkt. 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #13 Skrevet 5. januar 2015 Ønsker ikke å uroe deg, men du har hatt en reaksjon/komplikasjon under narkose. Dette er i seg selv ikke uvanlig og kan være helt ufarlig. Du er blitt muntlig informert om hendelsen, men var på daværende tidspunkt ikke i stand til å fordøye informasjonen tilstrekkelig. Ut fra dette vil jeg råde deg til å be om journalutskrift for å forsikre meg om at hendelsen var ufarlig og ikke medfører risiko for alvorlige komplikasjoner ved eventuelt behov for narkose på et senere tidspunkt. Jeg er nødt til å ta flere operasjoner under narkose, så jeg håper de vet om farene da. Legen kom til meg for å fortelle meg det. Men med medisinering så steg hjerteslagene igjen og det gikk bra Anonymous poster hash: 002cb...041
Nemigirl Skrevet 5. januar 2015 #14 Skrevet 5. januar 2015 Jeg er nødt til å ta flere operasjoner under narkose, så jeg håper de vet om farene da. Legen kom til meg for å fortelle meg det. Men med medisinering så steg hjerteslagene igjen og det gikk bra Anonymous poster hash: 002cb...041 Jeg ville ikke håpet på at de vet om det, men forsikret meg om det Og igjen; det er mest sannsynlig ikke noe alvorlig. Min intensjon er ikke å uroe deg, men heller å sørge for at du slipper å uroe deg unødig for senere operasjoner.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #15 Skrevet 6. januar 2015 Jeg ville ikke håpet på at de vet om det, men forsikret meg om det Og igjen; det er mest sannsynlig ikke noe alvorlig. Min intensjon er ikke å uroe deg, men heller å sørge for at du slipper å uroe deg unødig for senere operasjoner. Ja skal gi beskjed om det ved andre operasjoner Anonymous poster hash: 002cb...041 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå