Gå til innhold

8 grunner til at jeg forblir singel livet ut

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du puttet han i vennesonen fordi han var for snill mot deg... stakkars stakkars stakkars mann. Håper ting gikk bra for han.

Anonymous poster hash: c7685...b85

Og pinte han hver dag da de "hang sammen"!

AnonymBruker
Skrevet

Du er heldig som noensinne har hatt en kjæreste skal jeg si deg!!

Nei, den eneste kjæresten jeg hadde var ikke et kjærlighetsforhold engang. Jeg lurte meg til å tro at jeg forelska i henne, men det var jeg aldri.

Anonymous poster hash: 25c23...00f

Gjest Hummels
Skrevet

Kanskje det bare er bra og egentlig godt å forbli singel livet ut. Singellivet er jo så deilig. Kan ha sex med hvem man vil :D Ingen som forventer alt mulig av deg. Ingen som kan såre deg noe grusomt! Osv...

Nr 7 høres akkurat ut som meg!!

AnonymBruker
Skrevet

Du puttet han i vennesonen fordi han var for snill mot deg... stakkars stakkars stakkars mann. Håper ting gikk bra for han.

Nei, vi ønsket begge å avslutte det. Vi hadde et godt vennskap. Hadde han eller meg hatt det ville ikke vennskapet funket. Jeg fikk følelser for han igjen etter en periode uten vennskap, men han avviste faktisk meg på melding. :/

Anonymous poster hash: 515de...386

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og pinte han hver dag da de "hang sammen"!

Skjønner ikke hvorfor noen alltid klarer å skape egne konklusjoner. Dette er et innlegg til ts om at det er mulig og at alle lån finne noen, uansett hvor mye de selv mener håpet er ute.

Anonymous poster hash: 515de...386

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vel, du kunne vel alltids;

1) Gått til psykolog med angsten din

2) Skaffet deg ambisjoner og kanskje en høyere utdannelse

3) Forstått at gruppen av mennesker som er redde for å bli såret er ALLE, og vi har møter hver lørdag i baren.

Hvis du ikke vil, så kan du jo sette en nummer 9) på listen din; tiltaksløs.

Anonymous poster hash: 13fdc...a90
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker vel at med mindre du tar tak i disse problemene, OG klarer å fikse eller i det minste redusere dem, OG har litt flaks på toppen, så er det nok en god sjanse for at du forblir singel. Men det er vanskelig å si i ditt tilfelle siden damene tydeligvis finner deg tiltrekkende og gjør en innsats for å få deg på kroken ... så kanskje det kan holde med en god del flaks. Lykke til iallfall.

For min del er jeg også helt sikker på at jeg kommer til å forbli singel resten av livet, og det skyldes to forhold: Unnvikende personlighetsforstyrrelse (skyr sosial omgang for enhver pris) og sosial fobi (fungerer ikke i sosiale sammenhenger de få gangene jeg ikke kan unnslippe dem). Kvinners krav eller mine prestasjoner i sengen skulle nok sikkert kunne utelukke meg det også, men er ingen relevant problemstilling ettersom dette bare er en høyst uaktuell hypotese.

Anonymous poster hash: bdbfe...16b
Skrevet

1. Asosial

- Jeg trekker meg alltid unna situasjoner hvor jeg kan risikere å møte på nye mennesker. Jeg trives best i eget selskap, i min komfortsone.

2. Sex

- Jeg har sjelden trivdes i en sexsituasjon, fordi jeg kjenner på presset om å "prestere". Jeg klarer ikke nyte nuet.

3. Blir sjelden forelska

- I løpet av snart 30 år, har jeg blitt forelsket kun èn gang

4. Kravene kvinner har

- Jeg oppfyller ikke jenters krav hva gjelder utdannelse, sosiale antenner eller økonomi.

5. Følelsen om å ikke være god nok

- Jeg har ikke selvtilliten som skal til for å ha en partner

6. Angsten min

- Jeg har angst for de merkeligste ting. Tror damene her hadde blitt sjokka om de hørte hva jeg kan ha angst for

7. Redselen for å bli såret

- To ganger har jeg virkelig brent meg i kjærlighetsslivet. Det endte med selvmordstanker og dyp depresjon i lange tider. Jeg blir fort knyttet til en person.

8. Jeg har lite nettverk og få venner

- Jeg har bare èn venn, og ellers bare noen overfladiske bekjentskaper, som jeg treffer en gang i blant, gjennom min eneste venn. Ellers har jeg bare familie som jeg har daglig kontakt med.

Hva tenker dere om dette, helt ærlig? For meg er det ikke reellt at jeg noengang får kjæreste igjen. For mange er vel dette 8 dealbreakere, og det holder vel strengt tatt med èn.

Kjenner meg igjen. Jeg er dame men har det ganske likt.

Gjest Blomsterert
Skrevet

Det er ALLTID håp! Hilsen en som var sammen med en med asperger, angst, depresjon, ADHD og tvangstanker.

Hadde han humor?

Skrevet

Hadde han humor?

Ikke noen god humor, liksom "inside jokes" med seg selv som ingen andre forstod..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg innehar alle dine "kvaliteter", men har til tross for dette ikke vært singel i mer enn et par måner etter puberteten. Du har nemlig glemt det viktigste; flaks!

Dette var litt interessant. Hvordan går det an å finne en ny nesten med en gang det er slutt med forrige? Hvordan møter du dem? Går du fra en til en i en venninnegjeng?

Anonymous poster hash: e4fee...caf

Skrevet

Samme som deg TS, men med en ting til :

9. Stygg

Overhode ikke kjekk.

Anonymous poster hash: 6090b...7cb

Vel.

Hvis du gjør noe med det andre 8, så skal du se at den nummer 9... ikke er så viktig.

For å være litt ekkel med deg, kan det hende du har en nummer 10.: at du lager deg dårlige unnskyldninger for å ikke lykkes. For hvis du lar 9. hindre deg i å gjøre noe med 1.-8., fordi 9. uansett eksluderer deg, da er det 10. som er problemet.

Anonyme, TS, alle andre: det nye året er så nytt enda at det fremdeles går an å lage nyttårsforsett. Her er et: Ikke bli ekskludert på grunn av noe du kunne tatt kontroll på.

Skrevet

Du må jobbe med deg selv rett og slett, tror ikke det er bra å ha slike tanker livet ut. les selvhjelpsøker, og skaff deg en ny psykolog!. gjør ting du liker, bli flink i noe og selvfølelsen vil betraktelig bli bedre

Skrevet

Jeg innehar alle dine "kvaliteter", men har til tross for dette ikke vært singel i mer enn et par måner etter puberteten. Du har nemlig glemt det viktigste; flaks!

Ja, du må ha hatt flaks - møtt mange kvinner med et sterkt iboende "ta vare på" instinkt. Jeg hadde blitt gal med en partner med så mye selvmedlidenhet !

Ikke ett av punktene handler om å se den andre - alt er bare meg, meg, meg, og enda mer stakkers meg!

Her er nok en fokusendring nødvendig : hvordan påvirker TS sine omgievelser med sin tankegang ? Det er jo tenkelig at mangel på sosial omgangskrets, vennskap, kjærester osv rett og slett kommer av at folk holder seg unna ? En psykolog hadde kanskje vært en grei partner en stund fremover....

Anonymous poster hash: 36b7c...f11

Skrevet

Nei, hvordan kan vi vite det?

Anonymous poster hash: 650cb...8b3

Rett og slett fordi jeg har opprettet denne tråden. Hadde jeg opprettet en slik tråd hvis jeg var fornøyd med å forbli singel? Det kan da ikke være så vanskelig å forstå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...