AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #1 Skrevet 5. januar 2015 Hei. Har blitt sammen med en fyr som har litt liten penis. Siden han ikke kan gjøre noe med det føler jeg det er min oppgave å bli trangere for både hans og min skyld. Vil også at orgasmene mine skal bli sterkere og at jeg får knepet ordentlig rundt han under akten. Har sett apoteket har en sånn vaginatrener. Er det noen som har prøvd denne? Eller andre dingser?Anonymous poster hash: 6c891...008 4
Tibbie Skrevet 5. januar 2015 #2 Skrevet 5. januar 2015 Jeg har prøvd sånne tunge vaginakuler som skal trene deg down there. De kjøpte jeg på kondomeriet, ikke på apoteket. De er tunge, og det er meningen at man skal knipe så hardt igjen at de ikke faller ut. Men på meg slet jeg med å få dem ut, så funket dårlig Kanskje mer egnet for de som har hatt sex i noen år mer enn meg, eller de som har fått barn. Men jeg ville ikke anbefalt det videre : )
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #3 Skrevet 5. januar 2015 TS her! Takk for svar Har hørt de kulene ikke funker så veldig bra nei, men er nok som du sier at de avhenger litt. Fant nå på nettet ett sånt sett som så ut som fingre, fra tykk til supertynn, så man til slutt sikkert skal kunne klare å presse rundt den tynneste. Vet ikke jeg altså, kun gjort knipeøvelser, men har lyst på noe mer utfordrende! Noen flere tips og erfaringer av hva som funker og ikke?Anonymous poster hash: 6c891...008
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #4 Skrevet 5. januar 2015 Hei, jeg lurer også på dette. Kniper nå som det ikke lenger gjør motstand når jeg har to fingre inni vagina, men jeg vet ikke om jeg gjør det rett. Jeg kjenner at det strammer seg i vagina, men jeg blir utrolig sliten i området rundt anus. Føler jeg kniper mest med rumpa Anonymous poster hash: 76be1...ade
miramis Skrevet 6. januar 2015 #5 Skrevet 6. januar 2015 Er mer enn godt nok å bare knipe normalt uten noe ekstra dill. Gjør det litt på måfå selv, gjør det noen ganger når jeg kommer på det. Og det hjelper.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå