AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #1 Skrevet 5. januar 2015 Har vært forkjølet i rundt to uker nå. Tror egentlig det var infuensa da jeg hadde sinnsyke muskelsmerter. Har også lav feber, type 37,7-38,2. Nå er hosten og snørra mye bedre, hoster vel 1 gang i timen, og samme med snytinga. Men brystet stikker sånn enda, og ribbeina gjør vondt. Det er også tungt å puste. Holder meg hjemme i dag, men skulle hente posten, men ble helt utslitt. Kan det være lungebetennelse selv om de andre symptomene er mye bedre? Eller ville jeg bare blitt dårligere og dårligere frem til jeg kom meg til legen om det var tilfellet? Setter stor pris på svar, bor alene og er bare 19 år, så har ikke så mye erfaring. Mamma blir hysterinsk om jeg sier i fra.. Anonymous poster hash: b0b9a...54a
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #2 Skrevet 5. januar 2015 TS: mente jo hysterisk hehe Anonymous poster hash: b0b9a...54a
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #3 Skrevet 5. januar 2015 Kan være lungebetennelse ja.Anonymous poster hash: 04c75...053
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #4 Skrevet 5. januar 2015 Kan være bronkitt, lungebetennelse eller lungehinnebetennelse bla. Kom deg til legen, så finner h*n ut av det Anonymous poster hash: 326e0...eb6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå