Gå til innhold

Morgengave til brudgommen


NinaS.G

Anbefalte innlegg

Hei!

Sitter her å tenker på hva jeg skal kjøpe i morgengave til min kjære..

Er det noen som kan gi meg noen tips? :roll:

Han er ganske "konservativ" og jeg har lyst til å kjøpe noe han kan sette pris på og bruke ofte :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Når du sier at han er konservativ, så er han kanskje en type som liker å kle seg litt pent på jobb og ellers? Hva med mansjettknapper? Jeg synes det er så stilig med menn som bruker pene mansjettknapper - synes det er stilig til hverdags også (hvis man har en jobb hvor det er vanlig å kle seg i dress el.l.).

Finnes mye elegant design hvis man undersøker hos de litt bedre gullsmedene.

Jeg ga mannen min et par mansjettknapper i morgengave; hadde ikke så mye igjen på budsjettet da jeg skulle ut og handle til ham, så det ble et par i stål. Tror han ble like glad for det, som om det hadde vært hvitt gull!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med mansjettknapper eller en fin klokke? Hvis han er typen tilå bruke mansjettknapper så er jo det en flott gave. Klokke er også ganske vanlig å gi til brudgom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg skal kjøpe en slik "storm klokke" til ham. Han prata litt her en dag om at han kunne tenkt seg en slik.

Blir kanskje litt lite oppfinnsomt men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nina: Jeg kjøpte mansjettknmapper til min mann - men gav dem som bursdagsgave (vi gifta oss på dagen hans), sånn at han kunne bruke dem på skjorta si - det kan jo hende han gjerne vil bruke dem på dagen deres såfremt han ikke har masse andre han kan bruke?

(Jeg hadde et svare strev med å først få han til å kjøpe ei skjorte som måtte ha mansjettknapper - så måtte jeg få han fra å kjøpe de hersens mansjettknappene selv! Men det gikk bra tilslutt.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...