AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #21 Skrevet 8. januar 2015 Jeg arrangerte utdrikningslag for søstern som alle var kjempefornøyd med! Nå kommer vi fra et lite sted med flott natur som vi benytta oss av. Søstern har sagt at den gangen hun skulle gifte seg, ville hun ikke ha et utdritingslag. Det starta med at alle sammen overraska henne hjemme. Deretter kjørte vi en tur med bind for øynene hennes. En halvtime med massasje mens vi andre venta i sola med en kaffe, deretter dro vi på kanopadling og endte opp et sted hvor vi tok oss en øl/glass vin. Jeg dro på butikken og handla inn reker, så dro vi til en camping hvor de leier ut hytter. Der kosa vi oss veeeldig! Pakkelek senere på kvelden, og bruden fikk en scrapbook med minner fra alle som deltok. Tror alle var fornøyd med aktiviteter og pengebruk!Anonymous poster hash: 2bea2...214
Montefalco Skrevet 9. januar 2015 #22 Skrevet 9. januar 2015 Hvem sin feil det er driter jeg i, jeg bare konstaterer at det er ofte slik. Eneste jeg kjenner som klarte å ta seg av barnet alene fra det var nyfødt er min bror. Alle andre hadde ikke peiling på hva de drev med før barna ble 3-4 år. Og mange må fremdeles ha hjelp av farmor når det skal være "alene hjemme" med barna. Anonymous poster hash: 23c22...8cf Det sier vel mer om deg og omgangskretsen din enn menn generelt. De aller fleste pappaer klarer helt fint å være alene med barnet sitt en helg (eller uke for den saks skyld). 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2015 #23 Skrevet 26. januar 2015 Jeg misliker utdrikningslag. Prøv å finne en aktivitet som skal behage 20 forskjellige jenter? Bruke noen tusenlapper på en kveld jeg ikke egentlig ønsker meg? Den dagen jeg eventuelt skal gifte meg vil jeg heller invitere alle jentene på en bedre middag hjemme hos meg, hvor vi alle kan bli bedre kjent. Selv skal jeg i et utdrikningslag i april med 2000 i utgifter per hode, og brudeparet holder bryllup i Frankrike i mai- i 2 dager. Vi er begge studenter, det er galla så jeg må ha en ny kjole da jeg ikke eier noe som er langt, og så var det gave da. Legg til mye drama i forkant, så er jeg ikke veldig lysten på å svi av feriebudsjettet på det bryllupet, men det er visst ikke et alternativ å si nei. Dessverre. Anonymous poster hash: b399d...d10
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå