AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #1 Skrevet 5. januar 2015 Hei, På nyttårsaften i år hadde jeg sex med min kompis sin ex... Altså begge hadde drukket og det var et kjempedårlig valg som ble tatt som gjorde at vi endte opp i samme seng. jeg fortalte kompisen min det dagen etterpå og han ble utrolig sur. Mye surere enn jeg hadde trodd. Han sa at han aldri ville snakke til meg mer og slike ting. Grunnen til at jeg føler at han overreagerte litt i forhold til situasjonen er at de slo opp for halvannet år siden og jenta som jeg hadde sex med føler at de er mer som bekjente enn venner. Altså de har ingen kontakt med hverandre, men de har ikke noe imot hverandre. Det var et one night stand så det skjer ingen ting mer og jeg har prøvd å fortelle han hvor lei meg jeg er og hvor mye jeg angrer men han er fortsatt like sur... Noen som har vært i en lignende situasjon eller har tips til hva jeg burde gjøre nå? Anonymous poster hash: 9974f...0ca
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #2 Skrevet 5. januar 2015 Man puler bare ikke eksen til en kamerat. Minst 2-3 år eller helst ikke må det ha gått. bro code man bro code Anonymous poster hash: 06276...801 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå