AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #1 Skrevet 5. januar 2015 Alle disse trådene av sinte og bitre menn om feminisme og mannsdiskriminering overtar jo Kvinneguiden helt... Trodde det var et forum som skulle guide kvinner jeg, ikke et forum som skulle guide kvinnehatere. Anonymous poster hash: 77921...6a5 11
Doge Skrevet 5. januar 2015 #2 Skrevet 5. januar 2015 De som er store i kjeften har som regel lite i hodet, Bare å ignorere dem. 7
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #3 Skrevet 5. januar 2015 Jammen tror jeg ikke denne tråden her ble rapportert i tillegg (var en moderator her)... Anonymous poster hash: 77921...6a5 5
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #4 Skrevet 5. januar 2015 Det er langt flere kvinner som slenger dritt om menn her inne. Enn menn som slenger dritt om kvinner. Men det skal jo ikke mye til for å bli anklaget for og hate kvinner Men dette ignoreres selvsakt. Anonymous poster hash: 740bd...ee8 2
Sannerlig Skrevet 5. januar 2015 #5 Skrevet 5. januar 2015 DER DET ER KVINNER, ER DET STALKERE! Et av livets kjipe fakta. Men liker de menn jeg stort sett har møtt på her inne, litt balangse både bør og skal man ha her inne. 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #6 Skrevet 5. januar 2015 Det er langt flere kvinner som slenger dritt om menn her inne. Enn menn som slenger dritt om kvinner. Men det skal jo ikke mye til for å bli anklaget for og hate kvinner Men dette ignoreres selvsakt. Anonymous poster hash: 740bd...ee8 Poenget her og problemet er jo alle disse som oppretter en haug med tråder om feminisme, og som defensivt går til angrep mot kvinner som om de skulle være ekstremfeminister ute etter å kvitte seg med mannfolk hele gjengen. Det er greit nok å kritisere menn og kvinner for generelle ting, men dette går jo helt over styr. Dessuten trodde jeg det het kvinneguiden for en grunn? Menn er jo selvsagt velkomne her, men det får være måte på. De kunne heller opprettet et eget forum for menn i stedet for å bombardere kvinneguiden med feminisme ditt og feminisme datt. Det handler ikke om ytringsfrihet lengre når vi kvinner føler oss krenket her og generalisert, alle blir skåret under en kam, og kommer du med et tilsvar så blir du bombardert med hatefulle svar for vi som kvinner har jo fanden meg ikke noe vi skulle ha fått sagt... Anonymous poster hash: 77921...6a5 9
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #7 Skrevet 7. januar 2015 Ifølge lov om likestilling mellom kjønnene, paragraf 8, er trakkasering pga kjønn forbudt. Anonymous poster hash: 5ac46...98a
WubWub Skrevet 7. januar 2015 #8 Skrevet 7. januar 2015 Som en svoren feminist så må jeg si meg enig med deg. Har opplevd mye sjikanering på bakgrunn av min feministiske bakgrunn her inne.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #9 Skrevet 7. januar 2015 He he, er du feminist Wub Wub? Anonymous poster hash: 5ac46...98a
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #10 Skrevet 7. januar 2015 Det må nå være lov til å skrive litt om feminisme og diskutere litt om det, slik at færre blir feminister og flere kanskje gjør noe godt for guttene, unge menn og de dårligere stilte. DER DET ER KVINNER, ER DET STALKERE! Et av livets kjipe fakta. Men liker de menn jeg stort sett har møtt på her inne, litt balangse både bør og skal man ha her inne. Hvordan er noen stalkere her på forumet? Anonymous poster hash: e6205...6bf
WubWub Skrevet 7. januar 2015 #11 Skrevet 7. januar 2015 (endret) He he, er du feminist Wub Wub?Anonymous poster hash: 5ac46...98a Ja jeg har stått på barrikadene for å kjempe for kvinnerettigheter og likestilling i alle år. Jeg har ofret blod, svette og tårer for at kvinner skal få en bedre hverdag så dere bør være takknemlige Endret 7. januar 2015 av WubWub
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #12 Skrevet 7. januar 2015 Ja jeg har stått på barrikadene for å kjempe for kvinnerettigheter og likestilling i alle år. Jeg har ofret blod, svette og tårer for at kvinner skal få en bedre hverdag så dere bør være takknemlige LOL Anonymous poster hash: efb4d...665 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #13 Skrevet 7. januar 2015 Det må nå være lov til å skrive litt om feminisme og diskutere litt om det, slik at færre blir feminister og flere kanskje gjør noe godt for guttene, unge menn og de dårligere stilte. Hvordan er noen stalkere her på forumet? Anonymous poster hash: e6205...6bf LITT ja! Men ikke flette det inn i nesten hver jævla tråd som lages, eller starte ørten nye tråder på kort tid om temaet! Anonymous poster hash: efb4d...665 5
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #14 Skrevet 7. januar 2015 Ifølge lov om likestilling mellom kjønnene, paragraf 8, er trakkasering pga kjønn forbudt.Anonymous poster hash: 5ac46...98a Hva har det med saken å gjøre her? Om vi argumenterer mot feminismen må jo det være lov. I tillegg er det vel trakkasering på bakgrunn av kjønn å nekte folk å diskutere mot noe, bare fordi de er menn... Anonymous poster hash: e6205...6bf
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #15 Skrevet 7. januar 2015 Ja jeg har stått på barrikadene for å kjempe for kvinnerettigheter og likestilling i alle år. Jeg har ofret blod, svette og tårer for at kvinner skal få en bedre hverdag så dere bør være takknemlige Så du har arbeidet for kvinners rettigheter i alle år når kvinner topper alle gode statistikker. Artig. Du er virkelig en god mann. Håper du har fått nok sex, jeg personlig er mer opptatt av rett og det som er godt. Anonymous poster hash: e6205...6bf
Gjest Kili Skrevet 7. januar 2015 #16 Skrevet 7. januar 2015 Herregud. Hvem er det som hater kvinner da? Mange som ikke takler oppførselen til sånne feminister, men det er jo forståelig når de driver å prøver å lage kvalme for menn og bare kommer med idiotiske ideer, hva de skal tvinge menn til å gjøre og ikke gjøre, syter og klager på menn. Slutt å klag og ignorer de som virkelig hater kvinner.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #17 Skrevet 7. januar 2015 Det er greit at vi skal diskutere feminismen. Poenget mitt er at mange av trådene går over fra saklige argumenter til ren trakkasering av kvinner. Slik som det har vært her på forumet i det siste er selv jeg lei, og jeg er ikke feminist. Ro dere ned, frustrerte menn!!! Anonymous poster hash: 5ac46...98a 3
Gjest Kili Skrevet 7. januar 2015 #18 Skrevet 7. januar 2015 Det er langt flere kvinner som slenger dritt om menn her inne. Enn menn som slenger dritt om kvinner. Men det skal jo ikke mye til for å bli anklaget for og hate kvinner Men dette ignoreres selvsakt. Anonymous poster hash: 740bd...ee8 Det kommer nok av at det er flest kvinner her inne
Gjest Kili Skrevet 7. januar 2015 #19 Skrevet 7. januar 2015 Det er greit at vi skal diskutere feminismen. Poenget mitt er at mange av trådene går over fra saklige argumenter til ren trakkasering av kvinner. Slik som det har vært her på forumet i det siste er selv jeg lei, og jeg er ikke feminist. Ro dere ned, frustrerte menn!!!Anonymous poster hash: 5ac46...98a Da må kvinner her inne slutte å trakkasere menn også da. Eller er det lov? Har sett nok av sånne tråder.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #20 Skrevet 7. januar 2015 Ja jeg har stått på barrikadene for å kjempe for kvinnerettigheter og likestilling i alle år. Jeg har ofret blod, svette og tårer for at kvinner skal få en bedre hverdag så dere bør være takknemlige Man kan ikke kalle seg feminist med mindre man kjemper for begge sider. Anonymous poster hash: 45d7d...b1b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå