Gå til innhold

Ekte kvinnekropper

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lurt litt på dette med forskjell på en ekte kvinnekropp vs de retusjerte fotomodellene vi stadig ser i media. Synes dere mannfolk at ekte kvinnekropper med litt skavanker er en skuffelse når dere daglig blir disponert for bilder av perfekte jenter på alle mulige reklameplakater osv? Eller merker dere kanskje ingen forskjell?

Vet dette innlegget virker overfladisk, men jeg blir litt deppa når jeg sammenligner min kropp med de damene jeg ser i media… Ingen andre som tenker sånn?

Anonymous poster hash: 1031c...a64

Anonymous poster hash: 1031c...a64
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bryr meg ikke om det, så lenge det ikke er snakk om sykdomtegn eller noe.

AnonymBruker
Skrevet

Det beste, etter min mening, er naturlige kvinnekropper med noen kilo ekstra. Mye bedre å kose med enn syltynne kropper... Jeg er en kosegutt, da...

M38

Anonymous poster hash: a086e...020
  • Liker 1
Skrevet

Har aldri brydd meg om hvordan verken mennesker i media eller andre ser ut. Virker som om det stort sett er de med minst skavanker som henger seg opp i hvordan alle andre er.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan sette pris på en veldreid/trent (innenfor rimelighetens grenser) kvinnekropp, men de retusjerte bildene er uansett ikke realistiske. man kan jo like gjerne spørre kvinner om det samme, blir dere skuffet av vanlige og ikke-perfekte mannskropper? Jeg tar sjansen på å svare at det fleste setter pris på en godt trent mannskropp men behøver ikke være perfekt. Slik er det også med menn når det gjelder kvinner :)

Anonymous poster hash: 8d21d...e66
  • Liker 3
Skrevet

jeg liker de tynne, opplever også når jeg er veldig forelsket/betatt blir jenta mye finere enn de på reklame og tv.

• Liker 1
Gjest Blubberella
Skrevet

Det beste, etter min mening, er naturlige kvinnekropper med noen kilo ekstra. Mye bedre å kose med enn syltynne kropper... Jeg er en kosegutt, da...

M38

Oh God... Måtte du? Nå kommer det til å spore av og bli atter en diskusjon om de tjukke vs de tynne og hva som er finest :roll:

TS: Jeg vet det er vanskelig men prøv å ikke la deg påvirke. Trøst deg med at omtrent ingen klarer å matche photoshoppede skjønnheter. Selv supermodeller og verdens vakreste har sine lyter og faktisk også komplekser. For ikke å snakke om problemer. Ingen er perfekte og det er egentlig helt greit, er det ikke?

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes skavanker er det som gjør en kropp interessant og vakker. De kroppene på reklame osv. er jo så kjedelige.

Gjest HeiHade
Skrevet

Jeg kan sette pris på en veldreid/trent (innenfor rimelighetens grenser) kvinnekropp, men de retusjerte bildene er uansett ikke realistiske. man kan jo like gjerne spørre kvinner om det samme, blir dere skuffet av vanlige og ikke-perfekte mannskropper? Jeg tar sjansen på å svare at det fleste setter pris på en godt trent mannskropp men behøver ikke være perfekt. Slik er det også med menn når det gjelder kvinner :)

Jeg kan gi deg min mening om den saken i alle fall.

Alle menn på undertøys-, parfyme-, osv reklamer er alltid veldig solbrune og muskuløse. Stikk motsatt av hva jeg foretrekker i alle fall. Jeg har alltid hatt en greie for naturlig slanke menn uten særlig store muskler. Ofte nesten på grensa til litt spinkle.

• Liker 2
Skrevet

M38

Hvorfor er en kvinnekropp med noen kilo ekstra mer naturlig enn en kvinnekropp med et par kilo for lite (som f.eks modeller) ?

• Liker 6
Gjest Hummels
Skrevet (endret)

Jeg elsker ekte kvinnekropper jeg. Ikke noe falskhet nei.. Vil ha ekte varer. Er jo det som gjør henne til ei ekte kvinne.

Endret av Hummels
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan gi deg min mening om den saken i alle fall.

Alle menn på undertøys-, parfyme-, osv reklamer er alltid veldig solbrune og muskuløse. Stikk motsatt av hva jeg foretrekker i alle fall. Jeg har alltid hatt en greie for naturlig slanke menn uten særlig store muskler. Ofte nesten på grensa til litt spinkle.

Det kan jeg forstå. Syntes fra et mannlig perspektiv at noen av disse modellene ser litt vel "gay" eller cheesy ut, men det det trenger jo ikke å ha noen sammeheng med muskelstørrelse for øvrig, det kommer mer an på det generelle inntrykket i reklamen.

Skrevet

Hvorfor er en kvinnekropp med noen kilo ekstra mer naturlig enn en kvinnekropp med et par kilo for lite (som f.eks modeller) ?

Det er jo ikke det han sier. Naturlige kropper OG noen kilo ekstra. Ikke at en naturlig kropp MÅ HA noen kilo ekstra. Er det mulig ...

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Oioi. For min del handler det ikke om kvinnekropper, men mannekropper. Når jeg får min manns mage opp i ansiktet, så er det regelrett whooow. Og ikke av den gode sorten, men mer som "er du virkelig så stor ja". Han har en middels stor mage, sammenlignet med veldig store mager, og ja den distraherer mye.

Når vi har sex, så kjenner jeg hans mage mot min, selv om min er mye lenger nede når han er øverst. Når jeg tar på han ellers, så kjenner jeg magen som en egen greie som står ut der på midten som en ballong.

Jeg sammenligner ikke min kropp med andre damer, men med min mann. Og der kommer jeg heldig ut, i og med at jeg har store pupper og liten mage. Mager er bare i veien. Når jeg skal bruke vibrator er hans mage i veien f.eks.

Anonymous poster hash: 7d46f...fcf
  • Liker 1
Gjest Hummels
Skrevet

Oh God... Måtte du? Nå kommer det til å spore av og bli atter en diskusjon om de tjukke vs de tynne og hva som er finest :roll:

Hahaha. Begge deler er fint, men det finnes grenser i begge retninger. Så enkelt er det.

AnonymBruker
Skrevet

Oioi. For min del handler det ikke om kvinnekropper, men mannekropper. Når jeg får min manns mage opp i ansiktet, så er det regelrett whooow. Og ikke av den gode sorten, men mer som "er du virkelig så stor ja". Han har en middels stor mage, sammenlignet med veldig store mager, og ja den distraherer mye.

Når vi har sex, så kjenner jeg hans mage mot min, selv om min er mye lenger nede når han er øverst. Når jeg tar på han ellers, så kjenner jeg magen som en egen greie som står ut der på midten som en ballong.

Jeg sammenligner ikke min kropp med andre damer, men med min mann. Og der kommer jeg heldig ut, i og med at jeg har store pupper og liten mage. Mager er bare i veien. Når jeg skal bruke vibrator er hans mage i veien f.eks.

Anonymous poster hash: 7d46f...fcf

Du får be han trene litt da :P

Neida, alderstillegg er på godt og vondt vanlig. Men om magen blir relativt stor så er det ikke så bra for helsa heller. Merker stor forskjell på nå og da jeg hadde litt større mage. Ikke at den var spesielt stor, men syntes vaskeballen ble plagsom rent helsemessig og kjenner jeg har bedre fysisk kapasitet nå, og ennå er det litt som skal bort.

Gjest Blubberella
Skrevet

Hahaha. Begge deler er fint, men det finnes grenser i begge retninger. Så enkelt er det.

Det er aldri så enkelt på Kvinneguiden vettu ;)

Skrevet

Kan skrive det jeg syns om menn da siden jeg ikke liker jenter. I de fleste reklamene er mennene tan med store muskler. Det er absolutt ikke noe jeg forventer av en gutt fordi det er vanskelig å bli sånn. Ikke at jeg liker de solbrune muskelmennene spesielt godt heller, da jeg foretrekker litt lubne menn :)

Skrevet

Det er jo ikke det han sier. Naturlige kropper OG noen kilo ekstra. Ikke at en naturlig kropp MÅ HA noen kilo ekstra. Er det mulig ...

Haha så bitter, er det mulig.

En tynn modell kropp er like naturlig som en "naturlig kvinnekropp" med noen kilo ekstra.

• Liker 2
Skrevet

Menn foretrekker selvsagt kvinner som er naturlig veldreide, ingen overraskelse det! :danse:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...