AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #21 Skrevet 5. januar 2015 Ja jeg bryr meg. Liker ikke at en jente jeg er interessert i har mye kontakt med andre menn, sikkert på grunn av usikkerhet. Anonymous poster hash: 6e471...9bf Hadde du da trukket deg tilbake? TS Anonymous poster hash: d58a8...67c
Gjest Minesveiper Skrevet 5. januar 2015 #22 Skrevet 5. januar 2015 Jeg hadde trukket meg tilbake om damen jeg gikk ut med snappet og flørtet med mange menn. Jeg er ikke interessert i å bli forelsket i en hvor jeg bare er en av mange.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #23 Skrevet 5. januar 2015 Hadde du da trukket deg tilbake? TS Anonymous poster hash: d58a8...67c Hadde først spurt hvem de var, hvis det er noen som prøver å flørte med deg hadde jeg bedt deg om å ikke ha kontakt med de lenger. Hadde nok trukket meg unna hvis du ikke hadde godtatt det. Anonymous poster hash: 6e471...9bf
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #24 Skrevet 6. januar 2015 Tok mot til meg i dag og spurte han hvordan det gikk, og han svarte i tillegg lurte han på om vi skulle treffes snart! Så antar at han ikke bryr seg om snappchat og bare er lat ! Liker han fortsatt da. Anonymous poster hash: d58a8...67c
Gjest Ragnar Danneskjöld Skrevet 6. januar 2015 #25 Skrevet 6. januar 2015 Topplisten på snapchat... Hva faen har skjedd med verden? På tide å forsvinne igjen, tror jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå