Gå til innhold

Bryr gutter seg om dette?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på om gutter/menn f.eks kan trekke seg tilbake over at det konstant er andre (faste) menn på topplisten til en som han dater jente på snapchat? Eller er det bare jenter som tenker over sånt. Har truffet en fyr flere ganger og han tar lite initiativ eller kontakt, men hvis jeg spør om å finne på noe svarer han "gjerne det" og kommer til avtalt tid osv (vi har ikke hatt sex).

Han har tatt initiativ til å treffes tidligere, men har ikke hørt fra han i hele julen. Kan hende han bare er en person som ikke liker meg, eller så er han bare av natur litt lat. Liker han veldig godt å prøver å finne ut av det! Så frustrerende med menn som er vanskelige å lese.

Han har aldri hatt dame før (29 år), så vet ikke om han bare er veldig reservert eller om han har et ønske om å være evig ungkar.

Anonymous poster hash: d58a8...67c
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

*til en jente som han dater på snapchat?

(Skulle det stå)

Gjest Castielz
Skrevet

Ingen menn bryr seg om hvem du har på topplisten på snapchat, djees.

Usikre guttunger, kanskje.

Han er enten sjenert kombinert med uerfaren.

Eller bare ikke interessert, og uerfaren.

AnonymBruker
Skrevet

Min bryr seg om det :P

Anonymous poster hash: 0449e...946

• Liker 1
Gjest brutal_mann
Skrevet

Jeg gir en lang faen i snap, punktum.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Lurer på om gutter/menn f.eks kan trekke seg tilbake over at det konstant er andre (faste) menn på topplisten til en som han dater jente på snapchat? Eller er det bare jenter som tenker over sånt. Har truffet en fyr flere ganger og han tar lite initiativ eller kontakt, men hvis jeg spør om å finne på noe svarer han "gjerne det" og kommer til avtalt tid osv (vi har ikke hatt sex).

Han har tatt initiativ til å treffes tidligere, men har ikke hørt fra han i hele julen. Kan hende han bare er en person som ikke liker meg, eller så er han bare av natur litt lat. Liker han veldig godt å prøver å finne ut av det! Så frustrerende med menn som er vanskelige å lese.

Han har aldri hatt dame før (29 år), så vet ikke om han bare er veldig reservert eller om han har et ønske om å være evig ungkar.

Hadde ikke brydd meg.

Anonymous poster hash: 5f016...ccf

AnonymBruker
Skrevet

Ok, takk for svar! Noen andre med andre synspunkt? Føler at noen menn som legger meg til sender masse snap med en gang for å komme på topplisten, men kanskje det bare er noe jeg har trodd. Virker som de gjør det for å markere territoriet sitt. Ellers så har de kanskje bare vært ivrige da :)

TS

Skrevet

Om han er 29 og aldri har hatt dame så er det noe som skurrer. Kanskje han er aseksuell eller kanskje han har sosial angst, noe er det hvertfall

Gjest Castielz
Skrevet

Min bryr seg om det :PAnonymous poster hash: 0449e...946

Ok, synd for deg?
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gir en lang faen i snap, punktum.

Ok, men han la meg til så antar at han bryr seg litt om snap chat, enn om ikke topplisten.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Kan hende han er litt usikker og ikke tør å ta kontakt. Men det er frustrerende i lengden, da man begynner å overanalysere og tro de ikke er interessert i det hele tatt, feks.

Anonymous poster hash: ef6e5...b11
AnonymBruker
Skrevet

Om han er 29 og aldri har hatt dame så er det noe som skurrer. Kanskje han er aseksuell eller kanskje han har sosial angst, noe er det hvertfall

Han er ikke aseksuell ettersom han har prøvd seg, men ja kan jo være at han har sosial angst evt eller noe annet. Virker litt småsjenert.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Kan hende han er litt usikker og ikke tør å ta kontakt. Men det er frustrerende i lengden, da man begynner å overanalysere og tro de ikke er interessert i det hele tatt, feks.

Etter første date spurte han om å treffes igjen og da sa jeg at jeg ikke hadde tid til å treffes og så tok jeg ikke noe mer kontakt før det gikk over en måned. Men så fikk jeg plutselig lyst til å treffe han igjen, og nå liker jeg han godt. Han har sagt at han syntes det å skrive meldinger tar litt av spenningen bort, men jeg vet ikke hva jeg skal tro...

AnonymBruker
Skrevet

Mulig, ja har liksom tenkt å vente med å ta kontakt til han er tilbake fra Trømsø der han kommer fra. Men klarer snart ikke vente med å sende han en melding å høre om vi skal finne på noe. Det er så irriterende at jeg har lyst til å treffe han igjen, ettersom jeg ikke mangler på tilbud fra andre hold (hva slags syndrom er det vi jenter har?!)

TS

AnonymBruker
Skrevet

Begynner å nærme seg noe nå vel. ^^

Anonymous poster hash: 731b0...df4

AnonymBruker
Skrevet

Begynner å nærme seg noe nå vel. ^^

Anonymous poster hash: 731b0...df4

Hva mener du?

TS

Gjest Timber
Skrevet

Snap og ikke snap gir jeg blaffen i. Hvorfor legge så mye vekt på noe slikt?

Har snap selv. Morsom underholdning. Men den bestevenn lista forandrer seg jo i ett sett. Og med tanke på at de tre som ligger oftest på min topp liste er alle gifte kvinner, så er vel det fler menn som ikke bryr seg (og før noen får rare tanker, vi har en felles interesse vi sender snaps av).

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan bry meg litt, er litt små sjenert og er det altid gutter på toppen så tenker jeg at henne ikke er så veldig gira på og bli kjent med meg og driver med noen andre

Det går litt på hvor godt jeg kjenner jenta

Anonymous poster hash: 7d9e1...254

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde vel heller himlet med øynene og synes det var litt barnslig har du i det hele tatt har en toppliste på snapchat.

Anonymous poster hash: 3a7a4...dd6
AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg bryr meg. Liker ikke at en jente jeg er interessert i har mye kontakt med andre menn, sikkert på grunn av usikkerhet.

Anonymous poster hash: 6e471...9bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...