AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #1 Skrevet 4. januar 2015 Har ingen kjæreste, men i nå har jeg glemt å ta pillen hele tiden, så nå i desember kutta jeg den ut også tenkt å begynne på den igjen når mensen kommer.. Men det som er mitt problem nå er at jeg er konstant kåt etter å ha slutta på pillen.. Så jeg ser virkelig frem til å begynne på pillen igjen, men hvorfor blir jeg såå kåt når jeg slutta på pillen? har til og med rare drømmer.. takk for svar. Anonymous poster hash: 4f74b...c60 Anonymous poster hash: 4f74b...c60
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #2 Skrevet 4. januar 2015 hormonet i piller kødder med kroppen, det er sånn med meg å kan sitte å se på tv å lure på hvorfor de gidder å ha sex i en film. men når jeg ikke går på pillen er jeg helt fra meg greit når jeg er singel å ikke ha lyst, men fryktelig irriterende i forhold, å pillen er det eneste som funker for meg, å kondom er så kjedelig når man må avbryte hele tiden for å ta den på Anonymous poster hash: 9f681...f70
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #3 Skrevet 4. januar 2015 Ikke slutt og start på p-piller TS. Da øker du risikoen for blodpropp fenomenalt. Fortsett som før nå, og ikke slutt og start flere ganger Anonymous poster hash: 2d1fc...b28 1
Ombree Skrevet 4. januar 2015 #4 Skrevet 4. januar 2015 (endret) Sånn er det av og til! hehe Endret 4. januar 2015 av Ombree
peppermyntete Skrevet 4. januar 2015 #5 Skrevet 4. januar 2015 Du bør heller ta alle pillene som vanlig mens du har mellomblødninger og så ha skikkelig mensen på slutten av brettet enn å slutte helt og begynne på igjen! Ikke bra i det hele tatt!
Gjest Vux Skrevet 4. januar 2015 #6 Skrevet 4. januar 2015 Du bør heller ta alle pillene som vanlig mens du har mellomblødninger og så ha skikkelig mensen på slutten av brettet enn å slutte helt og begynne på igjen! Ikke bra i det hele tatt! Kan du være så snill å klargjøre hva du mente her, om at noe ikke var bra? Det var uklart for meg, hva det skulle innebære, at noen hadde "sluttet helt og begynte på igjen". Hilsen hannkjønn
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #7 Skrevet 4. januar 2015 Kan du være så snill å klargjøre hva du mente her, om at noe ikke var bra? Det var uklart for meg, hva det skulle innebære, at noen hadde "sluttet helt og begynte på igjen". Hilsen hannkjønn Ved å slutte på p-piller noen dager/uker for så å begynne på dem igjen vil faren for bla blodpropp øke drastisk. Det er heller ikke bra at hormonmengden svinger så mye Anonymous poster hash: 2d1fc...b28 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #8 Skrevet 4. januar 2015 Sånn hadde jeg det og. Gikk på pillen fra jeg var 17 til 25. Sjelden jeg ble skikkelig kåt uten langt forspill i den perioden. Derimot da jeg sluttet ble det fart på sakene. Aldri igjen om jeg skal bruke et prevansjonsmiddel som dreper lysten så mye, igjen!Anonymous poster hash: e7f45...0ec
Sofia123 Skrevet 4. januar 2015 #9 Skrevet 4. januar 2015 Ved å slutte på p-piller noen dager/uker for så å begynne på dem igjen vil faren for bla blodpropp øke drastisk. Det er heller ikke bra at hormonmengden svinger så mye Anonymous poster hash: 2d1fc...b28 Rart. Er jo akkurat det du skal med Microgynen/Oralcon. Studier har vist at slike kombinasjonspiller gir lavest risiko for blodpropp. http://www.legemiddelverket.no/Bruk_og_raad/p-piller/prevensjonsguide-hormonell/Sider/default.aspx
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå