Gå til innhold

Synes mine store pupper ser veldig "trashy" ut.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en 25 år gammel jente som er slank og har en normal kroppsbygning. Men så har vi mine pupper. Tror aldri jeg har sett en dame i min vekt med så svære pupper. Min BH størrelse er 85-B, de henger og de er ALTFOR store. jeg synes det er stygt, trashy og står i veien i alt. Om jeg bruker en sports BH blir de til en klump og samler seg i midten, om jeg bruker vanlig BH hopper de ut av BHen. Blir gærn snart.

Vet noen hvordan en brystreduksjon operasjon er ? blir puppene mye mindre? jeg vil heller ikke være flat, men vil ha de mye mindre.

Anonymous poster hash: 2a59e...5a9
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

85 B er jo ingenting. prøv 85 E så skal du få lov til å klage over at de er store.

B blir ikke megastort uansett hvor mager du måtte være. å om du er "normalbygd" så er de jo helt vanlige. om de hopper ut av vanlig bh så bruker du feil størelse, trenings bh er for trening å da trenger man heller ikke se flott ut.

Anonymous poster hash: 32207...a18
  • Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 25, er normal til kraftig bygget og har 75-E som størrelse. Fornøyd med dem og klarer ikke se for meg at 85B er særlig stort, ubehagelig eller trashy :P Jeg ser faktisk for meg at B'en er en skrivefeil... B er jo...nest minst eller noe slikt av størrelsene.

Anonymous poster hash: 3225f...d26
  • Liker 4
Skrevet

85B er ikke stort, så med mindre du har skrevet helt feil størrelse har du nok ganske normalt store pupper.

Jeg bruker 85DD og jeg har ikke veldig store pupper. Datteren min derimot. 75F. Da snakker man litt størrelse på puppene. :blink:

AnonymBruker
Skrevet

Om de hopper ut av vanlig BH, bruker du feil størrelse. Gå til en undertøysbutikk og få dem til å måle deg. Ikke kjøp BH på HM!

Anonymous poster hash: 69a6d...2f9
  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er slank så er nok 85 for stort i omkrets, og om puppene faller ut så er B for liten cup. Dra til en skikkelig undertøysbutikk å få hjelp. En god bh har utrolig mye å si for hvordan man føler seg :)

Anonymous poster hash: 70d92...05f
  • Liker 7
Gjest RompeRusk
Skrevet

Du bruker feil bhstørrelse. De skal verken samle seg til en Klump eller sprette ut

skjønner ikke helt hvordan 85b er for stort. Før jeg fikk barn brukte jeg 80c, nå er jeg 80b. Har aldri hatt unormalt store pupper

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hmmm. Prøv 70-75 H ....... Finnes nesten ikke bh'r som passer meg. Da må jeg opp i 500-600 kroner..

Anonymous poster hash: e1b5f...ea6

AnonymBruker
Skrevet

Et lite tillegg til innlegget over, jeg mener IKKE at de som har 85 i omkrets ikke er slanke, men jeg kjenner som er slanke og har 85 mener at de ikke behøver smalere omkrets fordi de ikke trenger mer støtte til puppene ;)

Anonymous poster hash: 70d92...05f
Skrevet

Det er så forskjell på BH-størrlser. Jeg prøvde en amme-bh fra Change i 90i og den passet såvidt, mens amme-bh fra KappAhl i 90E passet greit nok.

Gjest HeiHade
Skrevet

Du bruker mest sannsynligvis alt for liten bh.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke om jeg har riktig størrelse, har aldri målt det før. Men, de HENGER, nesten så kommer de til navlestrengen, bare 3 cm fra navlestrengen, de er STORE, fyldige, og hengende. De er tunge og jeg ser ut som en silikonbimbo hver gang jeg tar på noe trangt.

TS

Anonymous poster hash: 8c753...059
Gjest Vevila
Skrevet

Du bruker nok feil størrelse. Prøv å gå ned i omkrets og opp i cup størrelse.

Skrevet

Du er ikke mye slank dersom du bruker 85 rundt altså.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke om jeg har riktig størrelse, har aldri målt det før. Men, de HENGER, nesten så kommer de til navlestrengen, bare 3 cm fra navlestrengen, de er STORE, fyldige, og hengende. De er tunge og jeg ser ut som en silikonbimbo hver gang jeg tar på noe trangt.

TS

...du mener navlen?

Du kan snakke med en lege ang. alternativene for operasjon. I mellomtiden trenger du utvilsomt en bedre BH.

Anonymous poster hash: 82c30...64d

• Liker 4
Gjest RompeRusk
Skrevet

Oi.. henger de nesten ned til navlen, bruker du IKKE b-cup!

• Liker 4
Gjest RompeRusk
Skrevet

Da hadde du aldri i verden fått plass i en 85b...

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Oi.. henger de nesten ned til navlen, bruker du IKKE b-cup!

Jeg vet ikke om jeg bruker riktig størrelse, som sagt. Men ja, de henger som bare det.

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...