Gjest gjestvest Skrevet 8. januar 2015 #21 Skrevet 8. januar 2015 jajaja og atter ja når skal dere jenter lære dere og bli litt tøffere. Vi lever i 2014 ikke 1840. Anonymous poster hash: a1952...3c4 2015
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #23 Skrevet 17. januar 2015 Har spurt han ut tre ganger eller noe, han sa ja alle gangene. Endte opp til han i fylla.. (ikke smart, I know. han var edru) men fikk sagt ting jeg ville si. Fant ut at han liker meg (whohoo, barnslig å spørre om det. men menn er så vanskelig å lese!) og han strøk meg på armen og fikk mange klemmer så trur det går i riktig retning med oss. Første gangen jeg ikke løper i andre retningen når det kommer til menn. Og det ser ut til at det går bra TS Anonymous poster hash: 04c6f...de3
Ingvild1001 Skrevet 18. januar 2015 #24 Skrevet 18. januar 2015 Har spurt han ut tre ganger eller noe, han sa ja alle gangene. Endte opp til han i fylla.. (ikke smart, I know. han var edru) men fikk sagt ting jeg ville si. Fant ut at han liker meg (whohoo, barnslig å spørre om det. men menn er så vanskelig å lese!) og han strøk meg på armen og fikk mange klemmer så trur det går i riktig retning med oss. Første gangen jeg ikke løper i andre retningen når det kommer til menn. Og det ser ut til at det går bra TS Anonymous poster hash: 04c6f...de3 Så gøy å høre! Er det bare du som har invitert eller han også? Så bra at det fungerte uansett
Gjest gjestvest Skrevet 18. januar 2015 #25 Skrevet 18. januar 2015 Så kult ! Hold oss oppdatert. Jeg vil vite hva barnet skal hete og sånn også
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #26 Skrevet 18. januar 2015 Så gøy å høre! Er det bare du som har invitert eller han også? Så bra at det fungerte uansett Ja så langt, så han hele tre ganger på en uke. Kommer kanskje i kveld. Han virker litt.. sjenert når det kommer til å spørre meg om ting. Men så fort jeg åpner meg, så åpner han seg. Det merket jeg da jeg var full og hadde null filter Han ble ikke skremt og åpnet seg og jattet med han også. Så kult ! Hold oss oppdatert. Jeg vil vite hva barnet skal hete og sånn også oh yes, hvis "spådommen" til Gjest går i oppfyllelse, så skal jeg bli gravid i løpet av året TS Anonymous poster hash: 04c6f...de3
Gjest gjestvest Skrevet 18. januar 2015 #27 Skrevet 18. januar 2015 Ja så langt, så han hele tre ganger på en uke. Kommer kanskje i kveld. Han virker litt.. sjenert når det kommer til å spørre meg om ting. Men så fort jeg åpner meg, så åpner han seg. Det merket jeg da jeg var full og hadde null filter Han ble ikke skremt og åpnet seg og jattet med han også. oh yes, hvis "spådommen" til Gjest går i oppfyllelse, så skal jeg bli gravid i løpet av året TS Anonymous poster hash: 04c6f...de3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå