Gå til innhold

burde jeg spørre han ut?

Fremhevede innlegg

Gjest gjestvest
Skrevet

jajaja og atter ja når skal dere jenter lære dere og bli litt tøffere. Vi lever i 2014 ikke 1840.

Anonymous poster hash: a1952...3c4

2015

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har spurt han ut tre ganger eller noe, han sa ja alle gangene.
Endte opp til han i fylla.. (ikke smart, I know. han var edru) men fikk sagt ting jeg ville si. Fant ut at han liker meg (whohoo, barnslig å spørre om det. men menn er så vanskelig å lese!) og han strøk meg på armen og fikk mange klemmer :hug:

så trur det går i riktig retning med oss.
Første gangen jeg ikke løper i andre retningen når det kommer til menn. Og det ser ut til at det går bra :laugh:
TS

Anonymous poster hash: 04c6f...de3
Skrevet

Har spurt han ut tre ganger eller noe, han sa ja alle gangene.

Endte opp til han i fylla.. (ikke smart, I know. han var edru) men fikk sagt ting jeg ville si. Fant ut at han liker meg (whohoo, barnslig å spørre om det. men menn er så vanskelig å lese!) og han strøk meg på armen og fikk mange klemmer :hug:

så trur det går i riktig retning med oss.

Første gangen jeg ikke løper i andre retningen når det kommer til menn. Og det ser ut til at det går bra :laugh:

TS

Så gøy å høre! Er det bare du som har invitert eller han også? Så bra at det fungerte uansett :)

Gjest gjestvest
Skrevet

Så kult !

Hold oss oppdatert. Jeg vil vite hva barnet skal hete og sånn også :sjenert:

:fnise:

Skrevet

Så gøy å høre! Er det bare du som har invitert eller han også? Så bra at det fungerte uansett :)

Ja så langt, så han hele tre ganger på en uke. Kommer kanskje i kveld.

Han virker litt.. sjenert når det kommer til å spørre meg om ting. Men så fort jeg åpner meg, så åpner han seg. Det merket jeg da jeg var full og hadde null filter :skratte: Han ble ikke skremt og åpnet seg og jattet med han også. :fnise:

Så kult !

Hold oss oppdatert. Jeg vil vite hva barnet skal hete og sånn også :sjenert:

oh yes, hvis "spådommen" til Gjest går i oppfyllelse, så skal jeg bli gravid i løpet av året :fnise:

TS

Gjest gjestvest
Skrevet

Ja så langt, så han hele tre ganger på en uke. Kommer kanskje i kveld.

Han virker litt.. sjenert når det kommer til å spørre meg om ting. Men så fort jeg åpner meg, så åpner han seg. Det merket jeg da jeg var full og hadde null filter :skratte: Han ble ikke skremt og åpnet seg og jattet med han også. :fnise:

oh yes, hvis "spådommen" til Gjest går i oppfyllelse, så skal jeg bli gravid i løpet av året :fnise:

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...