AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #1 Skrevet 4. januar 2015 Møtte en fyr ut på byen. Skulle møtes i går, men ble avlyst. (dumme meg som fikk kalde føtter). Burde jeg invitere han med på kino eller noe neste helg? Eller blir det teit. Skrev en tråd tidligere.... men gud så flaut, min første date, og det ble ingenting av. Typisk min flaks. Men... vi er begge film interessert, skal jeg invitere ham? Anonymous poster hash: 04c6f...de3
Nevian Skrevet 4. januar 2015 #2 Skrevet 4. januar 2015 Du bør jo absolutt gjøre noe, men kino synes jeg ikke er tingen da man ikke finner ut noe om den andre. Kan du ikke bare be ham ut på en kaffekopp da? 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #3 Skrevet 4. januar 2015 Du bør jo absolutt gjøre noe, men kino synes jeg ikke er tingen da man ikke finner ut noe om den andre. Kan du ikke bare be ham ut på en kaffekopp da? Jeg tenker.. hva med kino først, møtes der litt før filmen. Også hjem til meg etterpå. Bor like i nærheten av kinoen. Blir kleint å se film hjemme hos en av oss... Også kan vi sitte her, eller der, og prate og bli bedre skjent/kjent.. TS Anonymous poster hash: 04c6f...de3
Gjest gjestvest Skrevet 4. januar 2015 #4 Skrevet 4. januar 2015 Hmmm. Da spør du ham ikke helt ut, men kanskje heller inn. Du ber jo ham hjem til deg.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #5 Skrevet 4. januar 2015 Hmmm. Da spør du ham ikke helt ut, men kanskje heller inn. Du ber jo ham hjem til deg. Ikke noe sex, det er ikke aktuelt første 4-5 gangene vi møtes. Ønsker å finne noe "ekte" for en gangskyld. ts Anonymous poster hash: 04c6f...de3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #6 Skrevet 4. januar 2015 Neeeeeeeeei, feiga du ut Om du skal prøve igjen forventern hvertfall sex, siden du ditcha forrige gang. Ta med dong sier nå bare jeg. Anonymous poster hash: a7b44...e2a
Gjest HeiHade Skrevet 4. januar 2015 #7 Skrevet 4. januar 2015 Neeeeeeeeei, feiga du ut Om du skal prøve igjen forventern hvertfall sex, siden du ditcha forrige gang. Ta med dong sier nå bare jeg. Anonymous poster hash: a7b44...e2a Hva snakker du om? Er det slik i din verden at hun nå skylder ham sex eller noe fordi hun feiga ut på en date? 1
Gjest Nosoul Skrevet 4. januar 2015 #8 Skrevet 4. januar 2015 Jeg syns du skal prøve på nytt! Du vet ikke før du har prøvd... Men, selv om dere begge er film-interesserte, så er ikke jeg så sikker på om det er den ideelle første date. En cafètur, et restaurantbesøk eller en tur i parken gir jo bedre muligheter for å faktisk være sosiale med hverandre. Hvis du inviterer han på kino,og du føler kjemien er der etter filmen, kan du jo eventuelt be han med deg hjem? Uansett, lykke til! 1
Gjest gjestvest Skrevet 4. januar 2015 #9 Skrevet 4. januar 2015 Ikke noe sex, det er ikke aktuelt første 4-5 gangene vi møtes. Ønsker å finne noe "ekte" for en gangskyld. ts Anonymous poster hash: 04c6f...de3 Ok, pass på at han ikke feiltolker det når du så tidlig inviterer ham hjem til deg. Jeg forstår at du vil så gjerne ha den roen hvor man vil snakke uforstyrret sammen. Bare ikke la det være på bekostning av noe annet. Lykke til.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #10 Skrevet 4. januar 2015 Jeg syns du skal prøve på nytt! Du vet ikke før du har prøvd... Men, selv om dere begge er film-interesserte, så er ikke jeg så sikker på om det er den ideelle første date. En cafètur, et restaurantbesøk eller en tur i parken gir jo bedre muligheter for å faktisk være sosiale med hverandre. Hvis du inviterer han på kino,og du føler kjemien er der etter filmen, kan du jo eventuelt be han med deg hjem? Uansett, lykke til! det jeg tenker også. Kan jo møt opp en time før filmen eller noe, også sitter vi der å småprater. Ser film også om det funker imellom oss så kan jeg be han med hjem. Har sendt en del sms i dag, jeg sendte den første. Føler han er litt.. "tung" å skrive med, men kan være at han er en av de som prater lett. men ikke via sms. TS Anonymous poster hash: 04c6f...de3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #11 Skrevet 4. januar 2015 Ok, pass på at han ikke feiltolker det når du så tidlig inviterer ham hjem til deg. Jeg forstår at du vil så gjerne ha den roen hvor man vil snakke uforstyrret sammen. Bare ikke la det være på bekostning av noe annet. Lykke til. jeg kan jo si "vi kan dra på cafe og prate videre.. eller dra hjem hos meg om du vil det" Eller noe sånt liksom TS Anonymous poster hash: 04c6f...de3
Jorah Skrevet 5. januar 2015 #12 Skrevet 5. januar 2015 Møtte en fyr ut på byen. Skulle møtes i går, men ble avlyst. (dumme meg som fikk kalde føtter). Burde jeg invitere han med på kino eller noe neste helg? Eller blir det teit. Skrev en tråd tidligere.... men gud så flaut, min første date, og det ble ingenting av. Typisk min flaks. Men... vi er begge film interessert, skal jeg invitere ham? Anonymous poster hash: 04c6f...de3 Først, så vil jeg bare si at hvis du "feiget ut", så var det ikke uflaks Uansett, kjør på, bare inviter ham! Hvis han ville første gangen så er han helt sikkert med nå også. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #13 Skrevet 5. januar 2015 Først, så vil jeg bare si at hvis du "feiget ut", så var det ikke uflaks Uansett, kjør på, bare inviter ham! Hvis han ville første gangen så er han helt sikkert med nå også. Lykke til! Nei, nei, det ble noe tull. og jeg turte ikke å si at han misforsto så i panikk så ble alt bare avlyst. Sendt litt sms i dag med han, men kommer ikke innpå han via sms. Så får spørre om han vil bli med på kino eller finne på noe. TS Anonymous poster hash: 04c6f...de3
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #15 Skrevet 7. januar 2015 Da har jeg endelig turt å spurt han ut. Han kommer hjem til meg i kveld :D TS Anonymous poster hash: 04c6f...de3
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #16 Skrevet 7. januar 2015 Han er på vei nå. Leiligheten er ryddet og gjort klart. Gud jeg gruer meg sånn! Føler meg kvalm og svimmel, er så redd for å fucke opp alt. Også... ehm.. husker jeg ikke hvordan han ser ut heller. Er litt sjenert, så stirrer ikke på folk TS Anonymous poster hash: 04c6f...de3
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #18 Skrevet 7. januar 2015 Ts her, da har han dratt. Var kjempe nervøs før han kom, var litt redd for at han ikke skulle komme også. Men ble rolig da han kom, og det gikk kjempe bra! Vi så en film, men så ikke så mye på den da. snakket og koste oss. Han virker kjempe grei, og jeg håper jeg får en sjanse til å møte han igjen. Tullet litt med at han må komme å se de to siste twilight filmene (han har kun sett de tre første) og han sa "ja, vi må ta det en dag". Nå er det vell bare for meg å vente på at han gir lyd fra seg, er det ikke det man gjør etter en "date"? TS Anonymous poster hash: 04c6f...de3
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #19 Skrevet 7. januar 2015 jajaja og atter ja når skal dere jenter lære dere og bli litt tøffere. Vi lever i 2014 ikke 1840. Anonymous poster hash: a1952...3c4 1
Gjest gjestvest Skrevet 8. januar 2015 #20 Skrevet 8. januar 2015 Så koselig. Jeg krysser fingre og tær for deg. Venter spent på fortsettelsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå