Gå til innhold

Dere feminister, skammer dere dere ikke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere som er feminister, skammer dere dere ikke over det når dere ser all den ondskap og grusomhet som feminister og feminisme står for i verden? Føler dere ikke ubehag over ideologien deres når dere ser at feminisme er både kvinne- og mannsundertrykkende? Det er lov å tenke til, bare så det er sagt!



Anonymous poster hash: 5c989...5d9
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere som er feminister, skammer dere dere ikke over det når dere ser all den ondskap og grusomhet som feminister og feminisme står for i verden? Føler dere ikke ubehag over ideologien deres når dere ser at feminisme er både kvinne- og mannsundertrykkende? Det er lov å tenke til, bare så det er sagt!

Anonymous poster hash: 5c989...5d9

Det er veldig lov å tenke, jeg foreslår at du starter med det selv ;)

Anonymous poster hash: a7a29...391

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, jeg er nyfrelst feminist takket være alle trådene dine her på KG :tommelopp:



Anonymous poster hash: 0daa6...791
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, jeg er nyfrelst feminist takket være alle trådene dine her på KG :tommelopp:

Anonymous poster hash: 0daa6...791

Jaja det er val samme fenomenet som skaper all rekruteringen til IS i det siste.

Ekstremistene søker til der ekstremisme utøves.

Anonymous poster hash: 1a0cd...b06

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er i det minste mer futt i feminister og ekstremister enn det er i denne ene AB'en her inne og alle hans disipler som brøler opp om hvor fælt de har det i en feministisk og kvinnestyrt verden. Førstnevnte prøver å gjøre noe med det de ikke er fornøyd med, sistnevnte sutrer mest på kvinneguiden (av alle steder).

Vis litt av den mandige styrken og stå opp for dere selv! Krev å få skreve på trikken eller ha egne treningssentre og taxier! Stå på barrikadene for å slippe militæret dersom dere ikke har lyst! Krev lettere opptakskrav til militæret, politiet o.l. eller støtte til laptoper på universitetet! What the heck, si i fra nå at dere vil forbeholde dere retten til å være menn og tafse damer på rumpa fordi dere har testosteron-overskudd! Kanskje dere til og med kan få NAV-støtte til bestilling av thaidamer fordi norske kvinner er for storforlangende!

Dette blir spennende! Woohoo! :danse::bolledeig::hoppendeglad::sminkedokke:



Anonymous poster hash: 3f7f2...499
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som har opprettet 3257 tråder om temaet, skammer ikke du deg? Du skulle vært utestengt! Du kjeder oss til døde! Zzzzzzzzzzz

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i det minste mer futt i feminister og ekstremister enn det er i denne ene AB'en her inne og alle hans disipler som brøler opp om hvor fælt de har det i en feministisk og kvinnestyrt verden. Førstnevnte prøver å gjøre noe med det de ikke er fornøyd med, sistnevnte sutrer mest på kvinneguiden (av alle steder).

Anonymous poster hash: 3f7f2...499

Jada det er veldig mye futt og gjennomføringsevner i ekstremister slik som de dreper og herjer.

Men er det en bra ting?

Anonymous poster hash: 1a0cd...b06

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som er feminister, skammer dere dere ikke over det når dere ser all den ondskap og grusomhet som feminister og feminisme står for i verden? Føler dere ikke ubehag over ideologien deres når dere ser at feminisme er både kvinne- og mannsundertrykkende? Det er lov å tenke til, bare så det er sagt!

Anonymous poster hash: 5c989...5d9

Det var da voldsomt. Eksempler?

Anonymous poster hash: 9b69f...8e1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i det minste mer futt i feminister og ekstremister enn det er i denne ene AB'en her inne og alle hans disipler som brøler opp om hvor fælt de har det i en feministisk og kvinnestyrt verden. Førstnevnte prøver å gjøre noe med det de ikke er fornøyd med, sistnevnte sutrer mest på kvinneguiden (av alle steder).

Vis litt av den mandige styrken og stå opp for dere selv! Krev å få skreve på trikken eller ha egne treningssentre og taxier! Stå på barrikadene for å slippe militæret dersom dere ikke har lyst! Krev lettere opptakskrav til militæret, politiet o.l. eller støtte til laptoper på universitetet! What the heck, si i fra nå at dere vil forbeholde dere retten til å være menn og tafse damer på rumpa fordi dere har testosteron-overskudd! Kanskje dere til og med kan få NAV-støtte til bestilling av thaidamer fordi norske kvinner er for storforlangende!

Dette blir spennende! Woohoo! :danse::bolledeig::hoppendeglad::sminkedokke:

Anonymous poster hash: 3f7f2...499

Jeg holder på å kjempe for de dårligere stilte mennene.

Anonymous poster hash: 45d81...fb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til TS: hater du kvinner? Hvorfor?

Anonymous poster hash: 64abe...314

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til TS: hater du kvinner? Hvorfor?

Anonymous poster hash: 64abe...314

Jeg går ut fra at du er AB som har startet "Din antifeministiske ønskeliste" tråden på skråblikk.

Hvordan hadde du følt det om du fikk et spørsmål om du hatet menn pga ditt innlegg der?

Anonymous poster hash: 1a0cd...b06

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler du deg truet, lille mann? Forresten, tror ikke du skjønner hva feminisme er. Foreslår at du henter deg en ordbok før du slår deg løs med pinlige tråder her på kvinneguiden.



Anonymous poster hash: c8c9e...e08
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Føler du deg truet, lille mann? Forresten, tror ikke du skjønner hva feminisme er. Foreslår at du henter deg en ordbok før du slår deg løs med pinlige tråder her på kvinneguiden.

Anonymous poster hash: c8c9e...e08

Haha så flinke dere er til å ape etter hverandre.

Men det blir litt flatt og kjedelig når man leser det samme for 1000 gang.

Anonymous poster hash: 1a0cd...b06

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada det er veldig mye futt og gjennomføringsevner i ekstremister slik som de dreper og herjer.

Men er det en bra ting?

Anonymous poster hash: 1a0cd...b06

Nei overhodet ikke. Men de gjør i hvertfall noe, selv om man skulle ønske de sluttet å bedrive mord og terrorisme og heller sutret på kvinneguiden.

Jeg holder på å kjempe for de dårligere stilte mennene.

Anonymous poster hash: 45d81...fb5

Tommelen opp for deg! Og det mener jeg faktisk seriøst.

Jeg går ut fra at du er AB som har startet "Din antifeministiske ønskeliste" tråden på skråblikk.

Hvordan hadde du følt det om du fikk et spørsmål om du hatet menn pga ditt innlegg der?

Anonymous poster hash: 1a0cd...b06

Nei det var meg.

Jeg hadde følt at det var et fullstendig malplassert spørsmål da jeg gjorde alt jeg kunne for å holde meg og tråden saklig. Synes du virkelig at denne tråden og ønskelistetråden min kan sammenlignes? Denne åpner med angrep og det ledende spørsmålet "skammer dere dere ikke?", noe som tyder på at det ikke ønskes en saklig debatt eller noe som ligner på dialog. Min tråd åpnet med et åpent ønske om å få innspill på hva folk ønsker å endre på for å få et mindre feministisk samfunn. Jeg brukte riktignok ordet "anti-feminisme" men rettet ingen dirrende trollfinger mot "dere antifeminister".

Anonymous poster hash: 3f7f2...499

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei overhodet ikke. Men de gjør i hvertfall noe, selv om man skulle ønske de sluttet å bedrive mord og terrorisme og heller sutret på kvinneguiden.

Tommelen opp for deg! Og det mener jeg faktisk seriøst.

Nei det var meg.

Jeg hadde følt at det var et fullstendig malplassert spørsmål da jeg gjorde alt jeg kunne for å holde meg og tråden saklig. Synes du virkelig at denne tråden og ønskelistetråden min kan sammenlignes? Denne åpner med angrep og det ledende spørsmålet "skammer dere dere ikke?", noe som tyder på at det ikke ønskes en saklig debatt eller noe som ligner på dialog. Min tråd åpnet med et åpent ønske om å få innspill på hva folk ønsker å endre på for å få et mindre feministisk samfunn. Jeg brukte riktignok ordet "anti-feminisme" men rettet ingen dirrende trollfinger mot "dere antifeminister".

Anonymous poster hash: 3f7f2...499

Hater du menn? Hvorfor?

Anonymous poster hash: 1a0cd...b06

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder meg langt unna feminister.

Kjerringer som driver med heksekunst er ikke noen jeg vil ha noe med å gjøre

Endret av MenaQuin0ne
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...