AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #1 Skrevet 4. januar 2015 Hvordan vasker dere komfyren deres? Tips til såpeprodukter? Jeg har ikke en selvrensende komfyr. Anonymous poster hash: 568df...7a5
hufsa! Skrevet 4. januar 2015 #2 Skrevet 4. januar 2015 Heia,du får kjøpt eget vaskemiddel til den på konialen ;-)
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #3 Skrevet 4. januar 2015 Mye er gjort dersom du etter hver bruk tørker over med en klut i fra Zalovann. Bruker stekeposer for å spare på komfyren og vaskingen når det ikke er bakavarer.Anonymous poster hash: d0110...717
Frida Skrevet 4. januar 2015 #4 Skrevet 4. januar 2015 Strør bakepulver inni og har på litt vann. Det putrer og løsner godt alt fastbrent, og ikke stinker det heller som vanlig ovnsrens gjør. Noen ganger må man gjenta prosessen for å få bort alt.
AmandaVI Skrevet 4. januar 2015 #5 Skrevet 4. januar 2015 Bakepulver og stålull først, så salmiakkvann blandet med litt zalo på sprayflaske og kjøkkensvamper. Bruker maske, tar pauser og lufter godt i forkant og under vask. Bruker oppklipte håndklær dyppet i vann og kjøkkenpapir for å få vekk zalo til slutt
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #6 Skrevet 5. januar 2015 Bakepulver og stålull først, så salmiakkvann blandet med litt zalo på sprayflaske og kjøkkensvamper. Bruker maske, tar pauser og lufter godt i forkant og under vask. Bruker oppklipte håndklær dyppet i vann og kjøkkenpapir for å få vekk zalo til slutt Jeg bruker ikke stålull i ovnen, ihvertfall. Det er jo et belegg inne i der som jeg ikke har lyst til å ødelegge. Anonymous poster hash: 947ec...7cd
Gjest Margit Spat Skrevet 5. januar 2015 #7 Skrevet 5. januar 2015 Strør bakepulver inni og har på litt vann. Det putrer og løsner godt alt fastbrent, og ikke stinker det heller som vanlig ovnsrens gjør. Noen ganger må man gjenta prosessen for å få bort alt. Hvor lenge lar du det virke før du vasker vekk blandingen? Neste gang ovnen min trenger en vask har jeg lyst til å prøve dette.
Frida Skrevet 5. januar 2015 #8 Skrevet 5. januar 2015 Hvor lenge lar du det virke før du vasker vekk blandingen? Neste gang ovnen min trenger en vask har jeg lyst til å prøve dette. Lar det virke som det passer der og da, over natta, eller noen timer. Noen ganger er en halv time nok. Lykke til!
Gjest Margit Spat Skrevet 5. januar 2015 #9 Skrevet 5. januar 2015 Takk takk, Fjåge Frida Da prøver jeg meg litt fram.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå