Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Men den gaydaren til Chris måtte han jo bare være gay! Men det var jo ganske søtt/snilt av han å si at han uansett hadde tenkt å gi henne hele milionen om hun valgte ham.

Tror du virkelig han ville gitt henne hele milionen? Er ikke så sikker på det nei, selv om han visstnok ikke hadde noen egne pengeproblemer. Han hadde sikkert gitt henne noe, men hele millionen - nei det har jeg ikke noe tro på! Men det var jo lurt av ham å påstå det etterpå, når han uansett ikke vant.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du virkelig han ville gitt henne hele milionen? Er ikke så sikker på det nei, selv om han visstnok ikke hadde noen egne pengeproblemer. Han hadde sikkert gitt henne noe, men hele millionen - nei det har jeg ikke noe tro på! Men det var jo lurt av ham å påstå det etterpå, når han uansett ikke vant.

Jeg syns han virket troverdig. De andre sa jo også at han hadde så mye penger at han ikke hadde bruk for dem. Men det kan jo hende han fortsatt løy..uansett syns jeg han virket som en veldig hyggelig kar...bare bra hun ikke forelsket seg i ham...

Gjest TomKrus
Skrevet

sant, men hun sa jo igår at hun var ganske sikker på at han var streit, for han var jo ikke med for pengenes skyld, så da måtte han være streit.... dessuten så hadde han sagt han var det.... :roll::ler:

men helt klart kjekk å ha med!

Jeg så ikke de første episodene, men jeg så flashbacket i går fra den første dagen da programverten nevnte at det var en overraskelse. Chris smilte da. Regner med at gutta som da var streite ikke var klar over at det også var homofile der.

Skrevet
...Jeg så ikke de første episodene' date=' men jeg så flashbacket i går fra den første dagen da programverten nevnte at det var en overraskelse. Chris smilte da. Regner med at gutta som da var streite ikke var klar over at det også var homofile der.[/quote']

så ikke første jeg heller, men tror de ble ganske overasket, det så ihvertfall slik ut.

egentlig litt artig opplegg synes jeg. :ler:

Gjest Lilleulv
Skrevet

*skuffa*

Ville heller valgt Sherif. Men synes alle de gutta som var med der var for glatte...

Skrevet

I likhet med Shakira var jeg hele tiden sikker på at Banks var streit- han var vel en av de få jeg var helt sikker på. Glad han vant! Sharif virka skikkelig sleip.

Tror aldri Chris hadde gitt henne hele millionen. Blir litt rart at han sier det etter at han har tapt iallfall. Og om han hadde tenkt til det- hvorfor iallverden var han med da?? For å motbevise fordommer folk har om homofile? Hele han lyste jo gay!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...