Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Juhu.....nå har nysgjerrigheten min tatt overhånd igjen og jeg fant endelig en spoiler ang streit eller skeiv.

(Produsentene har lagt ut en fordi kanalen i USA som viste det ikke viste hele programmet.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Her finner du det meste om hvem som var hva etc.
Gjest Elenath
Skrevet
Her finner du det meste om hvem som var hva etc.

Synes det er litt råttent at det ikke er 50/50 jeg :-?

Skrevet
en spoiler

??? :ler:

Skrevet

??? :ler:

Hvorfor var det morsomt?

Skrevet

:sur: ååååååååååå, nå må jeg virkelig SLITE med å ikke gå inn der!!! :evil:

VIL ikke vite før i kveld, skal definitivt gå inn i morgen å lese!!

Gjest Lilleulv
Skrevet

Jeg har vært litt flink da. har hele tiden hatt rett når jeg har gjetta på hvem som har vært homofile!! :kul:

Skrevet

Men det stod ikke noe om hvem hun valgte?Noen som vet hvor jeg finner det?

Skrevet

bare IKKE legg det ut her!!!!

noen av oss vil IKKE vite på forskudd...

Skrevet

Siden noen vil vite......legger jeg ut linken der man kan se hvordan det går. De som ikke vil vite...ikke klikk på linken.

SPOILER i linken.

I denne linken står det hvordan det gikk helt til slutt. Om hun valgte en som var streit eller skeiv og hvem av de tre siste (Banks,Sharif og Chris) som var hva.....

Men gå inn på "eget ansvar"..som sagt SPOILER.

http://www.realitytvworld.com/index/articl...tory.php?s=2782

Skrevet

Er det bare meg, eller var den performancen til Sharif helt fake?

Skrevet

Sharif er en skuespiller av yrke og har under hele programmet vært ærlig på at han ikke føler en dritt for jenta og må jobbe for å virke interessert!! hans gråt og sinne i går var nok mer over å ha mistet en halv mill en over jenta!! :roll:

Jeg har hele tiden håpet han var homo, for ellers er han bare en drittsekk.... (og sier IKKE at homoer er drittsekker, men han måte å snakke på om sine intensjoner hadde i dette programmet vært mer akseptable fra en homo...)

Og hadde full klaff på både banks og Chris!! :danse: woohooo...

Skrevet

Jippi! Var så glad hun valgte Banks. Han var den eneste som virket som han faktisk var interessert i henne. Og for dere som har tittet på "spoiler linken" min ser dere at det står at de forsatt er sammen 1 år etter innspillingen! Ikke dårlig til reality par å være!

Sharif var en ekkel mann! Jeg også stusset på at han hele tiden sa at han ikke brydde seg om henne også hadde han liksom planlagt fremtiden deres - bullshit!

Banks var den eneste jeg var 100% sikker på at var streit helt fra starten av - og det var rett!

Men den gaydaren til Chris måtte han jo bare være gay! Men det var jo ganske søtt/snilt av han å si at han uansett hadde tenkt å gi henne hele milionen om hun valgte ham.

Skrevet

Det lyste jo gay av hele Chris, at hun ikke så det forundret meg flere ganger!!

Stilig at de er sammen ett år etter da!!!

Gjest TomKrus
Skrevet
Det lyste jo gay av hele Chris, at hun ikke så det forundret meg flere ganger!!

Stilig at de er sammen ett år etter da!!!

Ikke umulig hun så det. Grei å ha med en som outer alle andre.

Skrevet

Ikke umulig hun så det. Grei å ha med en som outer alle andre.

sant, men hun sa jo igår at hun var ganske sikker på at han var streit, for han var jo ikke med for pengenes skyld, så da måtte han være streit.... dessuten så hadde han sagt han var det.... :roll::ler:

men helt klart kjekk å ha med!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...