Mrs katt Skrevet 4. januar 2015 #1 Del Skrevet 4. januar 2015 Jeg sitter hjemme med bekkenløsning, og venter på barn nummer 4. Formen er egentlig ganske god bortsett fra et bekken som ikke virker. I alle fall; det blir en del surfing på nettet. Er det flere enn meg som har noen nyttårsforsetter? Dette er en blogg hvor du kan få skikkelig "inspirasjon." Hun er ufattelig vittig, og jeg ler meg både skakk og i hjel ! Det er nok bare et spørsmål om tid før rampelyset er på. Sjekk ut: http://wanyavalkyrie.wordpress.com/2015/01/02/apne-sar-pa-fjosa-er-tross-alt-mye-bedre-enn-har/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 4. januar 2015 #2 Del Skrevet 4. januar 2015 Ryddet for avsporinger. Til info så er det ikke ulovlig å linke til egen blogg. Irrlys, mod. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majott Skrevet 16. januar 2015 #3 Del Skrevet 16. januar 2015 (endret) Dumt at det ikke går an å legge igjen kommentarer på bloggen! Likte den, og skulle gjerne sagt det ) Ok, ser det er mulig likevel. Endret 16. januar 2015 av Majott Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 16. januar 2015 #4 Del Skrevet 16. januar 2015 (endret) Jeg har også bekkenløsning, men denne bloggen var overhodet ikke morsom. Endret 16. januar 2015 av MiniMjau 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 16. januar 2015 #5 Del Skrevet 16. januar 2015 Syns ikke at denne bloggen var noe morsom nei 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 16. januar 2015 #6 Del Skrevet 16. januar 2015 Syntes ikke den var morsom i det hele tatt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg