Gå til innhold

Hvor mye vann drikker dere per dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har som nyttårsforsett å begynne å drikke mer vann, og var rett og slett bare nysgjerrig på hvor mye vann folk drikker per dag? :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1 1/5 - 2 liter, vanligvis.

AnonymBruker
Skrevet

Nå på vinteren drikker jeg vanligvis 2 ganske store glass vann pr. dag. Et glass til lunsj, et glass til middag. Noen dager litt mer (kommer an på hva jeg spiser)

Anonymous poster hash: f30d3...6c8
Skrevet

0,5l til frokost, 0,5 til middag og 0,5 eller 1l til kvelds. Så rundt 1,5-2l daglig

Skrevet (endret)

Jeg drikker vann når jeg er tørst! Kan bli alt fra 2-3 glass til 2 liter. Kommer ann på hva jeg gjør, formen, om det er varmt. Ikke sunt å overdrive det heller.

Endret av wintergirl
  • Liker 1
Skrevet

Prøver å holde meg på 2 liter i løpet av dagen. :fnise:

Gjest Keikolina
Skrevet

Drikker bare cola og burn, er noe vann i det også ;)

AnonymBruker
Skrevet

Drikker ca 0.5 l vann og 4.5 l Pepsi max.

Anonymous poster hash: 95a68...f0b

Skrevet

Drikker bare når jeg er tørst så det varierer veldig, men jeg drikker så godt som utelukkende bare vann i løpet av dagen. Det er meningsløst å drikke bare for å drikke og det er ikke noe poeng i å presse i seg 2 liter dersom man ikke føler behov for det.

Skrevet

Drikker bare når jeg er tørst så det varierer veldig, men jeg drikker så godt som utelukkende bare vann i løpet av dagen. Det er meningsløst å drikke bare for å drikke og det er ikke noe poeng i å presse i seg 2 liter dersom man ikke føler behov for det.

Det har du helt rett i. http://www.klikk.no/kvinneguiden/helse/article740364.ece

Skrevet

2-3,5 liter, beroende hur aktiv jag är just den dagen.

Skrevet

mellom 1-2 liter, mer på aktive dager.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg presser aldri to liter i meg, men personlig må jeg drikke oftere enn akkuratt når jeg blir tørst da er det ofte forseint. Blir uvell når jeg drikker for lite faktisk.

Men drikker mellom 1l -2l alt ettersom hvor aktiv jeg er den dagen. Har behov for en del vann når jeg går dagskift feks. Har en fysisk tung jobb.

Anonymous poster hash: 331bc...676

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg er på jobb kan det fort bli 3-5 flasker med vann. Så prøver jeg å drikke noe vann ved hvert måltid :) Jeg drikker ikke så mye på kvelden lenger, en natt var jeg oppe 4 ganger på en natt. Fikk ikke akkurat skjønnhetssøvnen ;)

Anonymous poster hash: d9955...e0e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Oppe 4 ganger på do*

Anonymous poster hash: d9955...e0e

Gjest Runforit
Skrevet

På jobb drikker jeg minst 3 store flasker vann(0,75 l) I tillegg drikker jeg alltid et stort glass til frokost, middag og et par utover kvelden.

Skrevet

Det varierer, men jeg har som regel vann tilgjengelig overalt hvor jeg er. Tipper mellom 1 og 3 liter i løpet av en dag.

Gjest fotballflue
Skrevet

2-3 liter. Varierer fra dag til dag

Skrevet

Alt fra 2 til 4 liter på en dag.

Skrevet (endret)

Vil tro det blir rundt 2,5 til 4 liter hver dag.

Endret av Thorn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...