Gå til innhold

Pisk søker rumpe!


KineAnd

Anbefalte innlegg

Dette er ikke en kontaktannonse da jeg tviler på at det er riktig sted å gjøre slikt på. Men jeg må bare få det ut av huet, nå har det ligget alt for lenge å vibrert i pannen min.

I det siste har jeg fantasert mye om å dominere en mann. Virkelig eie ham og gjøre alt jeg vil med ham. Ikke overgrep, men mer et samtykkende bdsm forhold. Det har til og med gått så langt at jeg har begynt å se meg om etter diverse fetish-klær og utstyr, uten at jeg har turt å kjøpe noe.

Jeg kan da virkelig ikke være den eneste som har fantasert om å piske en fyr, tease ham, torturere ballene hans eller gå inn bakveien på n..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liker du å bli pisket da?



Anonymous poster hash: ce250...67b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er helt sikkert ikke alene om det!

Nå er jeg mann altså, men jeg liker tanken på det du beskriver her. Å bli litt dominert over av ei streng dame; ja det tenner meg. :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke en kontaktannonse da jeg tviler på at det er riktig sted å gjøre slikt på. Men jeg må bare få det ut av huet, nå har det ligget alt for lenge å vibrert i pannen min.

I det siste har jeg fantasert mye om å dominere en mann. Virkelig eie ham og gjøre alt jeg vil med ham. Ikke overgrep, men mer et samtykkende bdsm forhold. Det har til og med gått så langt at jeg har begynt å se meg om etter diverse fetish-klær og utstyr, uten at jeg har turt å kjøpe noe.

Jeg kan da virkelig ikke være den eneste som har fantasert om å piske en fyr, tease ham, torturere ballene hans eller gå inn bakveien på n..

Jeg kunne godt tenkt meg å bli brukt av en som deg. Men uten pisk og tortur. Litt ris hadde vært greit... liker dominansen og tenner på den, men ikke den fysiske smerten.

Hva får du egentlig ut av å påføre smerte ?

Anonymous poster hash: 951cb...44d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke en kontaktannonse da jeg tviler på at det er riktig sted å gjøre slikt på. Men jeg må bare få det ut av huet, nå har det ligget alt for lenge å vibrert i pannen min.

I det siste har jeg fantasert mye om å dominere en mann. Virkelig eie ham og gjøre alt jeg vil med ham. Ikke overgrep, men mer et samtykkende bdsm forhold. Det har til og med gått så langt at jeg har begynt å se meg om etter diverse fetish-klær og utstyr, uten at jeg har turt å kjøpe noe.

Jeg kan da virkelig ikke være den eneste som har fantasert om å piske en fyr, tease ham, torturere ballene hans eller gå inn bakveien på n..

Du er ikke alene om dette nei, du kan jo registrere deg på fetlife.com, og se at du har mange likesinnede kvinner i Norge også. Og mange menn som leter etter Dominante kvinner.

Anonymous poster hash: 2cc54...3bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hopp i det! Som nevnt over er du ikke alene, jeg og mange andre jenter deler dette med deg, og MANGE menn ønsker å være på mottakersiden av pisken din ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...