Gå til innhold

Morgendagen blir et helvete, sov for lenge i dag

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg våknet akkurat nå (kl 10), som er altfor sent. Snur jo om døgnet litt i ferier. Det vil si at jeg ikke kommer til å få sove før langt etter midnatt i kveld, og jeg må stå opp 5.30 i morgen (jobb).

Hva kan jeg gjøre for å sovne tidlig i kveld? :sukk:

Anonymous poster hash: 2a435...2ce

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vær kjempeaktiv gjennom dagen sånn at du sliter deg ut fullstendig.

Anonymous poster hash: 1cb74...fd3
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Gjør deg sliten idag. Vask huset og gå en firetimers fjelltur (hvis det ikke er rasfare i ditt område), frisk luft og aktivitet pleier å gjøre underverker.

Anonymous poster hash: 06c39...ef6

Skrevet

Enig med de over her :) Kom deg ut på en laaang tur, ta med mat og termos. For min del pleier det hjelpe å ta en skikkelig runde med styrketrening på SATS så musklene blir gele. Da sover jeg som et barn.

Skrevet

drikk hibiscuste før du vil legge deg, hjelper virkelig!

Skrevet

Sto opp nå jeg.. skal opp 6 imorgen :fnise:

Men er ikke første gang! Enig med de over, hold deg i mye aktivitet så går det fint :)

Skrevet

Ser ikke problemet. Du legger deg når du legger deg. Får du for lite søvn, så sovner du tidligere i morgen og så er du inne i det igjen. Jeg jobber døgnkontinuerlig skiftarbeid, så jeg skifter døgnrytme ofte.

Skrevet

Hadde jeg stått opp 10 hadde jeg vært trøtt til midnatt igjen.

Når jeg har fri blir det fort soving til 13-14 tida, og DA er det vanskelig å stille om.

AnonymBruker
Skrevet

I hvert fall ikke stress med dette. Så kanskje du er litt trøttere en vanlig på mandag, men hva gjør det? Det er jo ingen krise. Da sovner du bare tidlig mandag kveld og er i normalt gjenge tirsdag.

Om du bekymrer deg over for lite søvn så får du i hvert fall ikke sove.

Anonymous poster hash: e7940...0ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...