AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #1 Skrevet 4. januar 2015 Enda ett år er gått. Så hva har din beste sex-opplevelse i 2014 vært ? For meg har en omgang med elskerinnen min i skogen i sommer vært høydepunktet. Faren for å bli fersket, lukten av gress og lyden av fugler medførte en kjempeorgasme. Tror hun kom ett par ganger også :-) Tror denne opplevelsen vil bli husket lenge av oss begge Anonymous poster hash: 74a41...3e6
MarianneE Skrevet 4. januar 2015 #2 Skrevet 4. januar 2015 Trooor kanskje det var da mannen min og jeg hadde en kjappis på badet i sommer. Da hadde han vært bortreist i 10 dager og vi savnet hverandre veldig. Gjensynsgleden var stor og masse kos førte til at vi måtte snike oss bort litt.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #3 Skrevet 4. januar 2015 Definitivt med en kollega på et hotellrom i Bergen nå i november. Vi var begge ca single, og var i Bergen i møter i 3 dager (og 3 netter), og "bodde" i senga fra kl 20 hver kveld. Masse, masse deilig sex og uttesting. Høydepunktet for meg var nok hele settingen, med at hun hintet og teaset meg hele dagen med fine skjørt og strømper under, og følelsen av å virkelig kaste oss over hverandre så snart vi kom oss på hotellet. Vil heller aldri glemme en lang, lang runde i 69, med henne over meg i stayups, og hvor vi nektet hverandre å komme i lang tid før vi kom samtidig... Hun påstod at høydepunktet for henne var å "oppdage" hvor deilig analsex kan være. Anonymous poster hash: ac671...bed
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #4 Skrevet 4. januar 2015 Må være de gangene eksen min, som er mitt livs kjærlighet, presset meg inntil vegger, eller ned i sengen, i bilen, i sofaen, og presset hardt mot halsen min til jeg besvimte (blood choke- pustelek). Den intense følelsen av nærhet, intimitet og fullstendig hengivelse og overgivelse i hans hender, bokstavelig talt, var de beste øyeblikkene jeg noensinne har opplevd. Alt ble svart, våknet opp i armene hans og hørte beroligende ord i bakgrunnen mens jeg fremdeles kjente alt snurre rundt og rundt i en slags deilig lykkerus. Anonymous poster hash: 4f227...85b
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #5 Skrevet 4. januar 2015 Må ha vært med tvillingsøstra til dama. Anonymous poster hash: d148d...848 1
KineAnd Skrevet 4. januar 2015 #6 Skrevet 4. januar 2015 Firkant med to venninner og en kompis, kjempe spennende 1
Prestekragen Skrevet 4. januar 2015 #7 Skrevet 4. januar 2015 Midt i skogen i sommer da det var så varmt. Det var bare bra på alle måter.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #8 Skrevet 4. januar 2015 Firkant med to venninner og en kompis, kjempe spennende Hva var settingen? Stress med 3 jenter og 1 gutt? Jeg har hatt trekant med et par, og likte nesten best jentesex-delen..... Anonymous poster hash: ac671...bed
Fysikeren Skrevet 4. januar 2015 #9 Skrevet 4. januar 2015 (endret) Slettet. [Ops. svarte i feil tråd.] Endret 4. januar 2015 av Fysikeren
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #10 Skrevet 4. januar 2015 Det må være da jeg endelig turte slippe meg helt løs sammen med elskeren min. Jeg trenger lang tid for å bli kjent og føle meg trygg og sikker sammen med en mann. Den dagen jeg satt på ansiktet hans og han slikket meg til orgasme..*sukk* Etterpå tok han meg bakfra og jeg fikk mange små orgasmer underveis. Han elsket å kjenne sammentrekningene rundt kuken hans. Har hatt mange "beste sexopplevelser" etter denne men dette var gjennombruddet for et fantastisk sexliv med han. Anonymous poster hash: 7c237...517
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #11 Skrevet 4. januar 2015 2014 var et bra år, men den jeg akkurat nå husker best er fra romjula, når gutten min jeg og skulle på en fest, og hvor jeg stod på badet i undertøyet (bh, string, strømpeholder og strømper) når han kom inn. Uten å si et ord, begynte vi å råkline, og han tok meg så jævlig hardt opp etter baderomsveggen før han tok meg bakfra med meg halvleis liggende over vasken.. vi kom begge noe utrolig. Tror det må ha vært noe med settingen, litt dempet lys mv. Jeg var så utmattet etterpå at jeg knapt kunne gå.... Anonymous poster hash: ac671...bed
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #12 Skrevet 4. januar 2015 Slettet. [Ops. svarte i feil tråd.] Godt forsøk.Anonymous poster hash: 62f51...df4
Nisa Skrevet 4. januar 2015 #13 Skrevet 4. januar 2015 Det var nyttårsaften på skype. Egentlig vet jeg ikke om hvem hun er. Hun hadde add mei på skype og spurte meg om jeg vil ha noe gøy. Oxo begynte vi. D var en jævle bra opplevelse som jeg aldri hadde før:)
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #15 Skrevet 4. januar 2015 Min beste, og eneste, var en utrolig klein ONS med klassevennine. Kjære 2015, skån med for denslags. Anonymous poster hash: 416e9...fdb
AverageJoey26 Skrevet 4. januar 2015 #16 Skrevet 4. januar 2015 Beste sexopplevelse i 2014? Det må helt klart være i høst når jeg var på jobbseminar i Bergen. Jeg og en kvinnelig kollega, la oss kalle henne Lady, hadde lenge hatt et godt øye til hverandre. Ettersom vi begge ville forholde oss profesjonelle hadde vi aldri endt opp med hverandre før. Det hadde blitt litt kosing på sommerfesten, ja jøss, men ingenting mer enn det. Så, en kveld etter en dag med lange foredrag og en særdeles utmerket middag, møttes jeg og Lady i baren på hotellet. Hun satte seg ved siden av meg, og la etterhvert hånden på låret mitt. "Er det ikke på tide at vi får dette overstått?" spurte hun, og tok tak i skrittet mitt. Ikke aggressivt, men forsiktig, lekent. Vi hadde på dette tidspunktet begge drukket nok til at vi ga faen i å være så fordømt profesjonelle. Vi avtalte å møtes på hennes rom om 10, hun skulle gå først og gjøre alt klart. De neste 10 minuttene satt jeg i baren med NM i jern. Kåtheten fylte hele meg, og jeg kjente at det pulserte i boxershortsen. For første gang på ganske mange år var jeg faktisk ganske redd for å komme før moroa i det hele tatt fikk begynt. Jeg sa til meg selv at i kveld skal du ha deilig sex, ta deg sammen, konsentrer deg og mann deg opp. Jeg gikk til rommet hennes, banket på, og hun åpnet opp. Lady stod der, i all sin prakt, i nydelig undertøy jeg i etterkant har tenkt at hun må ha tatt med spesielt for denne kvelden. Hun dro meg inn på rommet, smalt igjen døren, og begynte å kneppe opp skjorta mi. På dette tidspunktet kysset vi, og hvis dere husker hvordan det føltes første gang du klinte med en du virkelig har lyst på? Vel, ta den følelse og gang den med ti, så er du der. Hvor lenge vi stod slik, og formelig danset rundt i en vill parringsdans, det vet jeg neiggu ikke. Men plutselig stod vi inne på badet, hun med rumpa i været og med hendene på badekarskanten. "Nå skal du ta meg som om det ikke er noen morgendag" hvisket Lady. Og gjett om jeg gjorde! Etter langsom, pulserende vaginal sex, kom spørsmålet som reddet hele kvelden for min del. "Har du lyst til å ta meg analt?" Det viste seg nemlig at Lady er en av de få kvinnene jeg har vært borti som faktisk får noe ut av analsex. Og, analsex happens to be my favourite cup of tea. Hun hadde til og med lube vi kunne bruke for å varme opp ringen hennes før penetrering. Det vi ikke tenkte på der og da, begge to drevne i dette med analsex, var at hun ikke hadde tømt seg på noen som helst måte. Lite visste vi at det som kunne ha endt i en utrolig klein katastrofe ble et klimaks for oss begge! Etter litt oppvarmning, var jeg inni henne. Og Gud hvor trangt og godt det var der bak. Min erfaring med analsex er at man skal ta det rolig. Lady derimot, hu pumpet fram og tilbake som om det ikke var noen morgendag, akkurat slik hun hadde bedt meg gjøre. Det ble mer og mer intenst, og jeg skrek at jeg må trekke meg ut, eller så er moroa over. Ja, det ville kanskje høres kleint ut hvis du var edru, men vi var begge fulle og it made sense. I det jeg trakk meg ut, så jeg at penis var full av avføring. Og før jeg visste ordet av det, hadde dette kommet både på magen min, føttene mine og på baderomsgulvet på hotellet. Nå, før dere banner meg fordi dere tror dette er usaklig, hold an litt. Scat, eller avføring, er nemlig en ganskje kjent, men tabu fetisj. Og tilfeldighetene skulle ha det slik at utrolig nok, så faller både jeg og Lady innenfor kategorien scatters. Det er riktignok ganske farlig med tanke på bakterier og infeksjoner, men det dreit vi i (hehe) denne natten. Jeg penetrerte henne igjen, og til tross for at vi begge følte oss som to skitne udyr, hadde vi deilig sex hvor vi lot alle hemninger forsvinne. Ja det luktet dritt, ja det var skittent, men du og du for en fantastisk natt!
Fremhevede innlegg