AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #1 Skrevet 4. januar 2015 Jeg har aldri fått meg selv til å tro at knipeøvelser faktisk hjelper.. Eller gjør det virkelig det? I stor grad? Hvis ja, hvordan og hvor lenge tok det før du merket forskjell? Anonymous poster hash: 7277a...5c8
Gjest Sitrondrops Skrevet 5. januar 2015 #2 Skrevet 5. januar 2015 (endret) Man kan knipe seg veldig trang ja. Men du må knipe hver dag, gjerne 3x10, 3ganger daglig feks. Og holde hvert knip i 10 sekunder, det går ikke i begynnelsen men etterhvert som du blir sterkere går det. Da kan du gjerne knipe mens du holder knipet, litt vanskelig å forklare Etterhvert trenger du ikke knipe så ofte, bare vedlikeholde. Så kniping har absolutt noe for seg, selv om du ikke har problemer med å være vid eller lekkasjer er det veldig bra å gjøre og holde ved like til du blir eldre. Så slipper du vannlatingslekkasjer, er fryktelig mange eldre som sliter med det pga slapt underliv. Jeg prøvde det bare for moro skyld for noen år siden, har ikke født eller noe slikt. Men merket forskjell etter ca en mnd. Var skikkelig kjedelig i begynnelsen men etterhvert ble det rutine, også er det jo litt gøy når man føler man blir flinkere og sterkere. Ulempen er at man blir oftere kåt, spesielt når man holder på med knipingen. Er ikke alltid det passer seg. Endret 5. januar 2015 av Sitrondrops
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #3 Skrevet 5. januar 2015 Jeg har aldri fått meg selv til å tro at knipeøvelser faktisk hjelper.. Eller gjør det virkelig det? I stor grad? Hvis ja, hvordan og hvor lenge tok det før du merket forskjell? Anonymous poster hash: 7277a...5c8 Ja det hjelper, har blitt mye trangere selv etter at jeg startet. Anonymous poster hash: ae60b...8f3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå